LAGER NORGES STØRSTE KANELBOLLE

Hei, fineste dere! Nå sitter jeg faktisk i svett treningstøy på sofaen her. Jeg har nettopp gjort ferdig en treningsøkt og vet dere hva jeg har funnet ut? Hjemmetrening er egentlig helt grusomt. Man har ingen unnskyldning til å ikke gjøre det, men samtidig er hjernen innstilt på at her hjemme slapper man av. Det er helt forferdelig faktisk, men det er vel bare en ting å gjøre: endre innstilling. Så det er mitt prosjekt fremover, gjøre hjemmetrening til en del av mine hverdagslige hjemmerutine. Uansett, jeg kom på at jeg ikke har oppdatert dere!

I dag skal jeg dele en ganske morsom video med dere. Morten og jeg har som de fleste andre litt mindre enn vanlig å finne på så vi bestemte oss for å prøve å lage Norges største kanelbolle! Dere må bare få med dere hvordan dette gikk 😂

0 kommentarer

Siste innlegg