KYND COMMUNITY

Reklame | annonselenke Monki

KYND community

12X Jalan Raya Petitenget
Seminyak, Bali

ØREDOBBER ZARA / SMYKKE GULLDIA / KJOLE MONKI HER 

Kind community er et sted jeg har fulgt på Instagram omtrent siden den dagen jeg bestemte meg for å reise til Bali. Jeg har sett all den digge maten de har lagt ut på storien sin og i feeden og tenk at dit skal jeg og der skal jeg nyte. Så det gjorde jeg også!

KYND er en plantebasert restaurant, eller café om du vil som i følge seg selv vil vise at plantebasert mat kan smake fantastisk og ikke trenger å være kjedelig. Det kan jeg love dere er sant. Her spiste jeg de beste vaflene jeg har spist i hele mitt liv. De var så sykt gode, servert med kokosiskrem. Så må jeg nevne smoothiebowlen som var kjempegod og selvfølgelig iskremen de selger i lokalet ved siden av (som også er KYND). Helt ekstremt god! Den med chocolate chop cookies… Altså jeg klarer ikke. Så utrolig godt.

Hvis dere noen gang skal til Bali så må dere innom her!

 

0 kommentarer

Siste innlegg