KJÆRESTESAVN, FLYTTING OG IRRITASJON

Reklame | Annonselenke Nelly


TOPP HER

Jeg savner kjæresten min så mye at jeg nesten begynner å grine. Her om natten våknet jeg og snudde meg automatisk for å legge meg inntil han. Da jeg snudde meg var han ikke der, så jeg tenkte automatisk at han hadde stått opp og sjekket klokken for å se hvor mye den var. Klokken var 04:17 og han befant seg naturligvis i sin egen seng hjemme i Lindesnes :). Wopsi.

Juleåpningstider er helt håpløst. Dette irriterer meg faktisk ganske mye. Vi klarer helt fint å handle julegavene våre innenfor normale åpningstider, i alle fall her i Oslo hvor de fleste butikker er åpne til etter seks og vi har sentre som holder åpent til klokken ti på kvelden! Nei, vi trenger for all del ikke lengre åpningstider gjennom hele desember. I hvert fall ikke når butikkene kjører på med søndagsåpent i tillegg. Why???

Jeg må roe ned paljett-shoppingen. Nå henger det muligens litt mer paljetter enn hva jeg faktisk kommer til å få brukt på klesstativet mitt. Det holder kanskje med en til to paljettkjoler i jula, eller?

Jeg gleder meg såååå til å flytte! Tenk på det da, dere. Hvem hadde trodd at jeg skulle sitte her med kjæreste og planlegge flytting til Kristiansand for noen måneder siden. Ikke jeg i alle fall, haha. Nå er det heldigvis slik at dette faktisk skjer og jeg gleder meg så ufattelig mye til å flytte sammen med verdens beste <3 Jeg tror han også gleder seg litt…

Jeg er så heldig som får jobbe med noe jeg elsker! Tenk at dette er jobben min. Herregud, jeg begynner nesten å grine når jeg tenker på det. Jeg elsker å blogge! Jeg elsker å kommunisere med dere gjennom kommentarfelt og DMs! Jeg elsker å skrive! Jeg elsker å dele! Jeg elsker å utvikle meg som blogger og menneske underveis! Jeg elsker jobben min så mye!

Det var en gang jeg var handy… Vel, flere ganger egentlig. Før var jeg ganske så handy og hang opp ting, briljerte med vater og drill. Nå klarer jeg ikke henge opp et bilde over sengen min uten hjelp en gang. Vel, vel. Vi får se i januar når Morten kommer på besøk til Oslo, hvis ikke får jeg invitere noen handy venninner på besøk hehe.

Wesnapdogs gjør meg lykkelig. Det er en Snapchatkonto jeg nylig oppdaget og jeg elsker den! Det er bare masse snaps av nydelige hunder, både voksne og valper. Jeg blir så glad hver gang jeg ser at de har oppdatert storyen, hihi.

Hvorfor blir Oslo by en skøytebane hver eneste vinter? Yep, enda en irriterende ting. Oslo kommune, hva skjer? Hver eneste vinter så snør det før været blir mildere og noe av snøen smelter, før det fryser igjen. Det resulterer i at Oslos gater blir skøytebaner. Sånn helt seriøst, uten å overdrive.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

8 kommentarer
    1. elsker bloggen din. leser den hver dag. andre blogger er jeg bare innom av og til. gleder meg til å følge deg videre når du flytter til kristiansand. elsker kristiansand også, det er så fint og koselig der og mye å gjøre og finne på der. håper du vil trives der og at du og morten får det fint sammen som samboere

    2. Dere er så søte😍 jeg har fulgt deg fast lenge nå, og hadde aldri forestilt meg at du skulle bli så «klissete» som kjæreste!😂 men det er veldig søtt.

      Over til en annen ting: jeg flyttet fra min hjemplass til kjæresten sin hjemplass, og ville bare forberede deg på at du kan synes det er vanskelig i starten. Det gjor iallfall jeg, og jeg tror det er vanlig. Det tok ca. 1 år før jeg begynte å trives skikkelig, og nå er jeg bare veldig takknemlig for at jeg flyttet og holdt ut:) men du virker som en person som kan sette pris på litt mer ro enn hva Oslo kan tilby, så jeg tror du vil elske Kristiansand!

    3. Åh samtalen deres er så cringe 😂😂
      Men glad dere har det bra sammen! Utrolig koselig at det funka så bra mellom dere! 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg