KJÆRESTEKRANGEL, KJEFT PÅ INSTA OG BARNESNAKK

Hei fineste dere! I dag har jeg vært helt off. Jeg har hatt en dag uten energi og for en gangs skyld lyttet til kroppen og ikke gjort noe som helst. Jeg startet dagen med handletur sammen med pappa og Morten før jeg hadde en fysiotime. Etter det har jeg sovet, FaceTimet med Marte, snakket med mormor i telefonen, kost med Laban og egentlig ikke gjort noe særlig annet enn det. Jeg trengte det tydeligvis fordi hjerne og kropp var helt tømt for noe som kunne minne om energi. Heldigvis føler jeg meg mye bedre allerede så jeg tror jeg tok et bra valg.

Over til noe helt annet! Morten og jeg tester ut en ny ting. Vi orker ikke styre med podcast, men begge synes det begynner å bli morsommere og morsommere med video så vi har laget en slags videopodcast og nå skal dere få se den aller første episoden! Dette var litt spontant og et prøveprosjekt, men det var faktisk overraskende moro å spille inn. Kom gjerne med ønsker, konstruktiv kritikk eller råd til hvordan vi kan gjøre det bedre til neste episode. Dere må også gjerne komme med ønsker til hva vi kan ta opp i videopodcasten fremover! Håper dere liker det, trykk på bildet under for å se første episode 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg