JULEMARKED OG ALENETID

Reklame | annonselenke Nelly

KÅPE GANNI / SKO HER

Hei, dere! Jeg håper dere har hatt en kjempefin lørdag. Det har så absolutt jeg! Det har vært en skikkelig bra dag fra start til slutt, eller i hvert fall fra start og frem til nå.

Jeg startet vel egentlig dagen med å dra på hundebesøk. Vi tok med Trulte til Laban slik at hun kan se at ikke alle hunder er skumle og det gikk kjempefin! Hun var litt skeptisk med en gang, men det tok ikke lang tid før de to løp rundt og lekte.

Trulte synes det var ordentlig gøy med han og fotfulgte han omtrent da de gikk ut etter å ha lekt i en times tid inne. Det var så godt å se! Lille fine valpen vår som lekte med Laban og koste seg så utrolig mye. Jeg tror ikke hun hadde veldig lyst til å dra hjem igjen, men vi ser nok Laban snart igjen. Jeg tror de to blir veldig gode venner.

Morten og jeg tok en liten pause hjemme og la Trulte som var stuptrøtt før vi dro ned til byen. Det er faktisk første gang vi to gjorde noe sammen (annet enn å dra på trening og matbutikken) siden vi fikk Trulte, haha.

Vi gikk lutt rundt i byen og tok turen innom julemarkedet på torvet. Så koselig med julemusikk og små pyntede boder som selger masse gøy. Morten fikk seg en lapp, vi kjøpte bringebærgløgg som var overraskende godt og jeg siklet etter all mulig godis som fantes i de forskjellige bodene.

Byturen ble avsluttet med en tur innom pappa. Vi kjøpte med oss litt bakevarer og fikk servert kaffe. Ordentlig koselig selv om jeg begynte å kjenne på at vi hadde vært lenge nok borte fra bebbisen vår. Hun brydde seg ikke så veldig mye om at vi kom hjem egentlig så jeg tror det gikk veldig bra 😂

    

Nå skal jeg prøve meg på vegisterkaker og så blir det filmkveld her hjemme! Har dere noen gode filmer å anbefale som ligger ute og kan streames nå? Tell me!

5 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig dag 🙂 Tips til filmer: Family for the holidays og Chrismas land på sumo og O jul med din glede på netflix

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg