JULEGAVETIPS TIL HAN

Reklame | annonselenker Nelly, H&M, LYKO

Det nærmer seg jul! Jeg er straks ferdig med julegavene, startet tidlig så jeg unngikk det stresset midt i flyttingen og fordi det ikke har vært så alt for mye annet å finne på den siste tiden hehe. Det med julegaver er ikke alltid lett, særlig ikke når de man skal kjøpe gave til “ikke trenger noe” eller “jeg blir glad for alt”… Da er det greit med noen generelle tips!

For noen dager siden delte jeg julegavetips til kvinnen i ditt liv. I dag blir det mannen! Jeg har funnet frem litt diverse som jeg personlig synes er veldig fint å gi bort i gave, noe i enhver prisklasse som kan passe de flrste ☺️ Det er aldri feil med en god pysj, man trenger alltid hudpleie eller påfyll av parfyme og hansker er en sikker gave. Enjoy!

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER 

9 HER / 10 HER / 11 HER / 12 HER

6 kommentarer
    1. Savner boktips!! Både til han og henne 🙂 Og en god vin, god kaffe, og sjokolade. Har så mange som ikke ønsker seg flere ting og nips til jul i år, og har inntrykk av at du/dere har god smak og mye å komme med her! 😀

    2. Altså, ka mann er det som ønske seg duftlys? 😂😂 Hva skjedde med drill, arbeidshansker, treningsklokke og alt sånn praktisk. Du har bare inkludert alt som har med utseende å gjøre, hva blir det neste?; sminke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg