JULEBORD & SØRLANDSTUR

Hei, fra Lindesnes! Jeg kom til Sørlandet i går formiddag og siden det gikk det i ett. Morten og jeg suste gjennom Sørlandssenteret, inn til byen og deretter til en ishall hvor vi hadde en veldig spesiell og morsom date. Vi hadde nemlig booket en curling-bane og jeg fikk prøve det for aller første gang. Det var skikkelig koselig og ikke minst morsomt. Vi vlogget under daten og videoen kommer nok ut i kveld eller i morgen, så følg med!

Jeg dro nesten rett fra julebord til flyplassen i går. Vi hadde nemlig julebord med gjengen på Champagneria fredag kveld. Det var virkelig etterlengtet og det var så koselig! Dessverre var verken formen eller fest-lysten på plass så jeg turet hjem like etter halv elleve, men det angret jeg absolutt ikke på da jeg måtte opp i syv-draget lørdag morgen. Det var i alle fall koselig så lenge det varte.

Jeg tok med kameraet for å dokumentere det hele, men gjett hvem som klarte å ta med kamera uten minnekort i da. Joda, det ser selvfølgelig meg. Det verste er at jeg la kortet rett ved siden av kameraet (for lat til å faktisk sette det i), men klarte å glemme det allikevel. Uff… Da ble det mobilbilder i stede, men det er da bedre enn ingenting!


Øredobber Zara / Blazerkjole Nelly (utsolgt)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg