JUL I LEILIGHETEN

I år pyntet jeg rekordtidlig til jul. Faktisk den aller siste dagen i november! Tidligere har jeg ventet helt til det har nærmet seg julaften, men vi reiser bort hver eneste jul så den eneste måten å få noe ut av det er å pynte tidlig. Det er garantert noe jeg kommer til å fortsette med. Jeg har aldri hatt så mye julestemning så tidlig som nå og det er så koselig!

Vi har et falskt juletre, både fordi det er praktisk og fordi jeg ikke tåler ekte så veldig godt. Dette har jeg arvet av pappa. Vi pleide å ha det hjemme de siste årene vi feiret jul slik og det synes jeg er veldig koselig. 

Jeg fikk tak i så kule julekuler på Xmas Circus på Aker Brygge!

Disse kjøpte jeg på IKEA i fjor tror jeg. Vasen er fra H&M. 

Dette er min favoritt-jule”kule” 🤍

Bittelitt julepynt, men akkurat passe for en liten leilighet etter min mening 🎄

0 kommentarer

Siste innlegg