JORDSKJELV PÅ BALI

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE PRETTYLITTLETHING / SKO HER 

Hei og god morgen, fineste dere! Er dere klare for helg? Det er noe jeg alltid savner litt når jeg er på ferie, den helgefølelsen. Det er alltid en følelse av ekstra kos, nå er det jo kos hver dag haha.

Vet dere hva som skjedde i går? Det var skikkelig ekkelt. Jeg satt i sengen inne på rommet og jobbet, det var på ettermiddagen en gang. Plutselig begynner hele rommet å riste, sengen min rister skikkelig og det første jeg tenker er “herregud, det er et jordskjelv”.

Jeg roper på Emilie som står på badet og hun kommer løpende ut. Jeg bare hallo, det er et jordskjelv hva skal vi gjøre? Hvor er det sikrest å gjemme seg? Hjelp! Emilie var i motsetning til meg veldig rolig og mente det bare var en lastebil som kjørte forbi, haha. Vi kikket ut og alle andre lå og slappet av. Jeg bare jaja, da var det vel det da, merkelig.

Ved frokosten i dag fikk jeg bekreftelse på at det jeg først trodde var rett! Det var faktisk et jordskjelv, men selve skjelvet var et annet sted på Bali og ganske lite, så vi merket det bare så vidt her i Canggu. Jeg skjønte jo at det ikke var store greiene, men da det holdt på så jeg for meg at det var starten på skjelvet og at nå kom ting til å rase sammen her. Heldigvis gjorde det ikke det, men wææ det var ganske ekkelt faktisk.

Jeg vet jo at vi har null kontroll på hva som skjer videre under et jordskjelv, man må liksom bare vente det ut. Heldigvis var det et lite miniskjelv denne gangen og jeg tror det går helt fint at jeg ikke får oppleve et vanlig et, så skummelt!

Det var den historien, haha. Nå skal jeg fortsette å nyte den nest siste soldagen, vi skal bort på Shady Shack for å spise en digg lunsj senere og bare slappe helt av egentlig. Nyt helgen!

 

0 kommentarer

Siste innlegg