JEG VIL SÅ GJERNE FÅ SI TUSEN TAKK

God nyttårsaften, verdens beste dere ❤️

Jeg vil veldig gjerne få si tusen takk til dere! Tusen takk for at dere er verdens fineste folk som alltid legger igjen hyggelige kommentarer. Tusen takk for at dere stikker innom denne bloggen hver eneste dag og følger med på det jeg driver med. Tusen takk for at dere er oppmerksomme og hjelpsomme. Tusen takk for at dere sier ifra til meg, på godt og vondt, men alltid på en konstruktiv og fin måte. Tusen takk for at vi kan ha diskusjoner og være uenige, men holde oss saklige og snille. Tusen takk for at dere engasjerer dere!

Tusen millioner takk for at akkurat dere følger meg, jeg er så takknemlig og dere er så fine. Jeg føler meg oppriktig skikkelig heldig som har så greie folk her inne på bloggen. Jeg får så lite hat og slemme kommentarer. Det er nesten alltid bare hyggelig å åpne kommentarfeltet. Vi kan liksom snakke sammen, på ordentlig! Og det synes jeg er så sykt koselig ❤️ Så tusen takk for at dere er dere og for at dere følger med på meg!

Jeg håper ikke 2020 har vært for vanskelig, men uansett så håper jeg at 2021 blir enda bedre. La oss gå inn i 2021 og gjøre det til vårt beste år så langt i livet! Vi skal nå nye høyder, nå nye mål og ha det skikkelig bra. Enige?

Med det ønsker jeg dere alle sammen en kjempefin kveld og en fin inngang til det nye året. Vi skal kose oss videre på Bortelid og ha en rolig, men fin feiring sammen med foreldrene til Morten og Trulte selvfølgelig. Så snakkes vi i 2021 🎉

3 kommentarer
    1. Da vil jeg gjerne takke deg tilbake for masse gode innlegg i 2020! Jeg digger din arbeidsmoral, stå-på-vilje, kreativitet og ærlighet! Du tar oss med på både oppturer og nedturer, pynter ikke på sannheten, og er et naturlig og viktig forbilde! Godt nyttår, fine! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg