JEG SVARER PÅ RYKTENE

Reklame | annonselenke Nelly

God morgen, fine dere! Her er vi i full gang med å gjøre oss klare til den første dagen på festival. Vi har jo en tre timers kjøretur foran oss før moroa kan starte så jeg var oppe i syvdraget for å rekke alt. Nå er jeg heldigvis klar for avreise og gleder meg masse!

T-SKJORTE HER / SKJØRT PRIMARK / VESKE H&M

Over til noe helt annet. I går spurte jeg dere på Instagram story om dere har hørt noen rykter om meg. Jeg ser jo at de andre bloggerne får helt syke rykter så blir jeg sånn “wæææ, hva hvis det går sånne om meg også???” Vi får nå se. Jeg har i hvert fall svart på ryktene dere kom med og for å være helt ærlig synes jeg ikke de var så alt for ikke. Fjoh!

Det med at du ikke vil ha barn er bare tull og du er egentlig gravid. Uff, nei det stemmer overhodet ikke. Vil ikke ha barn for øyeblikket, er ikke gravid.

At du kan være litt klagete. Ja, dette stemmer nok dessverre. Jeg kan til tider være litt klagete, men det er som regel når det gjelder ting jeg ikke får gjort noe med eller hvis jeg opplever det som urettferdig. Fortsatt ingen bra egenskap, men poenget mitt er at hvis jeg kan gjøre noe med problemet så gjør jeg heller det enn å klage.

Du har aldri hatt sex før Morten. Nei, dette stemmer ikke selv om det faktisk hadde vært veldig hyggelig om det var sant.

Har hørt at du virker skikkelig bitchy om fans møter deg ute. Dette kjenner jeg meg ikke igjen i selv, men nå kan jeg jo ikke snakke for hvordan andre opplever meg så det er er vanskelig å si ja eller nei. Jeg føler jo ikke at jeg virker bitchy, men jeg har resting bitchface så om de ikke kommer bort og snakker med meg så kan det godt stemme. Hvis de kommer bort er jeg som regel alltid veldig hyggelig synes jeg nå selv, hihi. Jeg synes jo det er sååå koselig å møte dere så kom gjerne bort <3

At du er veldig jordnær og søt. Haha, litt gøy ta denne kom rett under den andre. Jeg føler i hvert fall at jeg er ganske jordnær. Det er ikke noe sveving her i gården, haha. Så ja det vil jeg si stemmer.

At hvis du hadde blitt gravid nå så hadde du tatt abort. Det stemmer. Jeg er absolutt ikke klar for å bli mor og jeg synes ikke det er rettferdig mot det som skal bli et barn å bære det frem når det ikke er ønsket. Jeg er også i et ganske så ferskt forhold og jeg tror ikke forholdet heller er klar for et barn, så med tungt hjerte så hadde jeg tatt abort.

At du føler deg litt utestengt av de andre bloggerne. Dette stemmer ikke, men jeg ser hvordan ryktet kan oppstå fordi jeg aldri henger med noen andre bloggere haha. Jeg har liksom min vennegjeng som jeg stortrives med og er aldri på eventer så jeg henger generelt veldig lite med andre bloggere, men det gjør ikke at jeg føler meg utestengt.

Du ble sparket som Side2-blogger. Hahah, sorry jeg må nesten le litt. How??? Nei, det stemmer ikke og Side2 delte et av innleggene mine så sent som på onsdag. Jeg valgte selv å gå ut av Egmont som eier Side2 fordi jeg vill prøve meg på egenhånd og trives veldig godt med det 🙂

 

6 kommentarer
    1. Har lest at du har vaskedilla. Så lurer på hvor ofte du vasker gulvene og tørker støv på overflater?

    2. Av en eller annen grunn så likte jeg deg ikke spesielt mye før, men nå forstår jeg absolutt ikke hvorfor? Du virker som verden skjønneste! Å nydelig pen er du også 🙂 håper du har en super torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg