JEG REISER PÅ MINIFERIE

Reklame | Chiquelle / annonselenke Nelly

KJOLE & VESKE CHIQUELLE / SKO HER

God morgen mine fine ☀️ For en deilig dag! Jeg skal resie på en liten miniferie i dag, eller langhelg om du vil. Jeg kaller det miniferie bare fordi det høres hyggeligere ut haha.

Om ikke så alt for lenge reiser jeg til mitt kjære Oslo! Jeg blir der helt frem til søndag og har masse morsomme planer, skal se så mange fine folk og ikke minst feire bursdagen til Marte! Det er hovedgrunnen til at jeg reiser. Marte er en av mine beste venner og i morgen blir hun 25 🎉

Ah, dette blir en så bra helg! Jeg krysser fingrene for fint vær for jeg har faktisk bare pakket med meg sommerklær, hehe. Det ligger noen kjoler i den kofferten som gleder seg til å komme frem for å si det sånn. Wiii, jeg er så gira. Kan tiden bare fly så jeg kommer meg til Oslo fort som fy, vært så snill?

Nei, nå skal jeg bruke de siste timene før jeg drar til å kose masse med Trulte. Og Morten, haha. Jeg savner alltid Trulte så sykt mye når jeg er borte fra henne. Heldigvis er det bedre når Morten er hjemme med henne enn når noen passer henne, bare fordi jeg vet at hun elsker Morten sååå mye og at hun er hjemme hos seg selv. Ah, lille bebbisen min… Hun er så fin!

Okei, nok sutring. Vi blogges fra Oslo!

4 kommentarer
    1. Blir nok en trivelig miniferie på deg! Godt å se igjen venner, og ta en liten feiring!😁 Åh, man savner fort sin gode hund altså! God tur til Oslo, skjønne deg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg