JEG REISER IKKE ALLIKEVEL

Reklame | annonselenke Nelly

SPENNE TOPSHOP / OVERDEL ZARA / BUKSE HER (30%)

God morgen og god lørdag! Her i Kristiansand er det helt nydelig høstvær. Da jeg våknet etter å ha uffet meg, klamret meg rundt Morten, snudd med litt og egentlig nektet å faktisk våkne kikket jeg ut av vinduet og så det knallværet! Da ble det plutselig veldig fristende å stå opp, men det fristet enda mindre å bruke dagen på en buss for å dra til Oslo.

Så gjett hva jeg gjorde? Overskriften avslører vel egentlig det meste. Jeg gikk inn på Vy, avbestilte bussbilletten min og reiser heller direkte til Gardermoen i morgen hvor jeg skal fly fra for å komme til Bali.

Da jeg bestemte meg for å dra til Oslo dagen før avreise tenkte jeg ikke på at flyet i morgen går midt på dagen og at flyreisen herfra til Oslo tar rundt 40 minutter. Det er egentlig null stress å legge det på resten av reisen i morgen. Så nå får jeg en ekstra dag hjemme, jeg skal definitivt ut i finværet, Morten og jeg rekker å spille inn Youtube-film(er) som holder til den tiden jeg er borte og jeg tror til og med at jeg får klemt inn noen bloggbilder. Det blir altså en kose/jobbdag, hihi.

I kveld får jeg lurt til meg enda en datenight. Vi hadde datenight i går og det var skikkelig koselig. Da dro vi ut og spiste på Mother India som er fantastisk indisk mat. Begge kastet omtrent i oss maten fordi det var så godt, haha. Planen var egentlig å dra på kino, vi hadde til og med bestilt billetter, men i kjent stil ombestemte vi oss og droppet det.

Vet dere hva? Morten og jeg har enda ikke vært på kino sammen. Vi har snakket om det en million ganger og faktisk bestilt billetter to ganger for så å droppe det. Jeg synes liksom det frister mer å dra hjem og se på film sammen. Da får man kosetid og filmtid i stede for å måtte sitte i en kinosal med masse fremmede folk. Er det en film jeg virkelig vil se så er det en ting, men ikke for kosens skyld. Da ser jeg heller film hjemme!

Så planen i kveld er hjemmelaget lavfodmap lasagne, ikke lavfodmap smågodt, grønnsaker og dip og Side om Side! Helt perfekt ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg