JEG REISER ALENE TIL AMSTERDAM

Reklame | annonselenker Gina Tricot

SKJORTE GINA TRICOT HER / BUKSE GINA TRICOT HER 

God morgen, fineste dere! I dag skal jeg noe veldig spennende. Dette er det eventet jeg nevnte for noen uker tilbake, hvor jeg skulle reise helt alene. Det er ikke et vanlig event, dette foregår nemlig i Amsterdam!

Så jeg har pakket kofferten og reiser dit senere i dag. Jeg gleder meg veldig mye, men jeg gruer meg også litt. Jeg er ikke akkurat en veldig utadvent person, hehe. Det er vel heller motsatt, men på en eller annen måte har jeg klart å lure meg selv til å tro at jeg er en sosialt oppegående person i slike settinger. Jeg blir plutselig god på small talk og jeg er elendig når det kommer til small talk. Jeg krysser både fingre og tær for at “lure meg selv-strategien” fungerer nå også.

Det er som regel godt å utfordre seg selv litt og denne gangen så jeg flere fordeler enn ulemper ved å dra. For det første er det Amsterdam og jeg har enda til gode å oppleve den byen. Morten og jeg skulle egentlig stoppe innom på roadtripen vår i sommer, men fikk knapt med tid og måtte droppe det. Jeg har faktisk mellomlandet der to ganger, men det teller ikke som å ha vært i Amsterdam. Denne gangen skal jeg dit på ordentlig og jeg kose meg skikkelig!

For å være helt ærlig blir det sikkert godt med litt tid for meg selv, og ikke minst tid borte fra oppussingen. Dere som følger meg på stories fikk vel med dere at det dukket opp enda en feil med kjøkkenet og vi får ikke gjort det ferdig før i desember…. men nok om det, nå skal jeg legge bort alt som har med oppussing å gjøre og nyte et lite og spennende avbrekk!

I kveld har jeg fri og skal bare komme meg til rette på hotellet, kanskje jeg rekker en tur inn til sentrum for å kikke litt og kanskje spise en god middag. Har dere noen gode, ikke-fancy, vegetarvennlige restaurater eller caféer å anbefale i Amsterdam så tar jeg gjerne imot tips!

Uff, dette blir spennende! Jeg gleder meg til å se hvordan det går og ikke minst til å oppdatere dere på det hele. Kommer jeg til å stå i et hjørne og gråte, eller kommer jeg til å meste small talk og sosialisering? Tiden vil vise 😉

2 kommentarer
    1. Først og fremst: så bra at du bare gjør det!!! Jeg er sikker på at det går bra med deg! Heia, heia! Tøff er du! Ha en fin tur og lykke til, fine! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg