JEG KUNNE IKKE DRA TILBAKE TIL OSLO

God torsdag, fininger! Det ble en litt sen oppdatering i kveld, men det har en ganske god grunn. Planen var at jeg skulle tilbake til Oslo i kveld. Jeg har avtaler gjennom hele helgen i Oslo og hadde kjøpt returbillett til klokken seks i dag. Det ble ikke noe av…

Allerede i går kveld begynte jeg å kjenne at jeg ikke var helt i form, men jeg tenkte at det kunne skyldes at det hadde vært en lang dag og litt stress. Vi gikk ut og spiste på kvelden og jeg følte meg litt bedre frem til vi kom tilbake til hotellet vi bodde på i Kristiansand. Jeg sloknet nesten med en gang, men slet med å sove gjennom natten fordi jeg var veldig kvalm og hadde en hodepine som dessverre har begynt å vise seg med jevne mellomrom. Det er en veldig vond hodepine som kun ligger på høyre side av hodet og presser veldig på det høyre øyet. Altså, det er skikkelig vondt..

Så dagen i dag har vært ganske hard. Jeg prøvde lenge å overse både kvalme, svimmelhet og hodepine, men da det begynte å nærme seg tid for avreise til Kjevik kjente jeg at det å sette seg på et fly fristet ekstremt lite. I tillegg dukket det opp en vising i Kristiansand på søndag som jeg har veldig lyst til å være med på og da var det ikke lenger et spørsmål om hva jeg skulle gjøre. Jeg avbestilte billetten, vi kjørte hjem til Morten og jeg sov på sofaen i noen timer før vi kjørte ut for å kjøpe Paracet og smågodt haha. Finnes det noen bedre måte å føle seg litt bedre på? Nope, ikke for meg.

Nå føler jeg meg litt bedre, men er absolutt ikke i form. Jeg skal bare hvile resten av kvelden og se an formen i morgen, men uansett så gleder jeg meg veldig til søndag! Det er helt seriøst drømmeleiligheten. Jeg sier vel det om nesten hver leilighet jeg ser på, men dette mener jeg virkelig.

Vi var jo på to visninger i går. Den ene vi var på lå i et ganske gammelt bygg og hadde et ekstremt lite bad så den ble fort uaktuell, men den første var veldig fin. Det eneste var at to av soverommene hadde skråtak og det var så vidt mulig å få noe annet enn en liten seng inn dit. Heldigvis var det flere leiligheter i samme bygg som var til salgs og det var slik vi oppdaget drømmeleiligheten! Den er helt perfekt. Helt 100% perfekt. Så nå skal vi dra og se på den på søndag og jeg krysser alt jeg har for at alt er i orden og at ting går vår vei.

 

12 kommentarer
    1. Uff så kjedelig å ikke være i form 🙁 masse god bedring også får du enda
      Mer tid med kjæresten din som er bra 🙂 hvor fiksa du brynene i kr.sand da? Fornøyd der eller ? 🙂 ha en fin kveld videre 🙂

    2. Så gøy at du skal flytte til Kristiansand! Flyttet hit i 2017 og har ikke angret ett sekund! Kjøpte oss hus samme år og elsker det!
      Er jo en del gamle bygninger og sånt her så man må være litt obs!

    3. Hei😊 Om hodepinenen din har kommet flere ganger kan det hende det er migrene. Jeg kjenner noen som har slitt med migrene, og de sier at det gjør vondt på den ene siden og presser veldig bak det ene øyet. God bedring!❤️

    4. Enig med hun over her. Prøv Paralen istedenfor Paracet. Den virker på mild migrene, men den virker også på annen hodepine. Beste hodepinetabletten som finnes! Reseptfri står sammen med de paracet på apoteket.

    5. Det du beskriver kan være så mangt, men er også klassiske tegn på jernmangel. Migrene kan det selvfølgelig også være, men følg med på verdiene dine for å utelukke noe annet. Vitaminmangler blir desverre undervurdert, også av leger. Følg med på prøvesvarene selv. Innenfor referanse er ikke det samme som frisk og symptomløs. Er de i øvre eller nedre sjiktet er det vanlig å bli symptomatisk. Uansett hva viser seg å være eller ikke så ønsker jeg deg god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg