JEG HAR SLUTTET

Reklame | Helsefabrikken / rabattert behandling

Hei, fine lesere! I dag skal jeg dele det som er en skikkelig gladnyhet med dere. Jeg har ventet en liten stund med å si det fordi jeg ville være helt sikker og det er jeg nå.

Jeg har vært åpen om underlivsplagene mine lenge og nå kan jeg fortelle at jeg har sluttet å gå til behandling hos osteopat for nettopp det. Jeg har, som de aller fleste vet, slitt med både vaginisme og vestibulitt i en god stund. Jeg har gått til behandling litt sånn av og på siden oktober/november 2017. Det var veldig bra over en lengre periode, men etter mye stress og forandringer i livet kom plagene tilbake i mild grad igjen i vinter. Jeg tok grep med en gang og dro tilbake til Charlotte på Helsefabrikken som har hjulpet meg fra dag én. Etter få behandlinger stod ting veldig mye bedre til og jeg kjenner på kroppen at nå har det virkelig sluppet tak.

Jeg har aldri kjent meg så bra som det jeg gjør nå. Det er nesten så jeg ikke tror det selv, haha. Personlig tror jeg det hele er en god blanding av rett og bra behandling for meg, en partner jeg er trygg på og at jeg selv har skjønt hvorfor plagene kom tilbake igjen i vinter. Hodet har mye å si for hvordan kroppen oppfører seg og for min del var det mye stress over en lengre periode, en helt ny fase i livet og store forandringer som gjorde at jeg gikk og spant hele kroppen, noe som igjen førte til at plagene dukket opp igjen. Det at (tror) jeg vet hva som forårsaker det gjør at jeg kan forhindre at det skjer igjen. Nå tror jeg helt ærlig det skal ganske mye til fordi jeg kjenner at ting er bra på en måte jeg ikke har kjent på det før.

Det er ingen kramper, ingen anspenthet, ikke noe svie og ingen plager ved samleie. Det er så fantastisk! Jeg er så glad for at jeg forhåpentligvis kan legge dette bak meg og jeg er så utrolig takknemlig for all hjelp jeg har fått fra Chalotte på Helsefabrikken. Jeg vil presisere at jeg ikke må skrive noe som helst om verken Charlotte eller Helsefabrikken, men jeg gjør det fordi hun er så flink og jeg har henne å takke for at ting nå er i orden. Hvis du tror du har vaginisme, vestibulitt eller sliter med smerter og plager i underlivet anbefaler jeg dere å kontakte noen som vet hva de driver med. Kontaktinformasjonen til Charlotte kan dere finne på Helsefabrikken.no.

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hei fine <3 Jeg mistenker selv at jeg har vaginisme eller noe lignende, da det er umulig å ha sex pga smerter, får ikke i den minste tampongen uten at det gjør vondt en gang!! Men jeg holder ikke til i Oslo, så lurer på om du tenker at jeg bør oppsøke gynekolog eller osteopat? Har slitt lenge og tenker at nå er det jammen på tide å ta tak i problemet 😉

      1. Hei! Uff, det høres ikke bra ut <3 Det er vanskelig å si. Du kan sjekke ut litt på nett om det er noen i ditt område som spesialiserer seg på kvinnehelse, eller så hjelper Charlotte deg garantert om du stiller henne dette spørsmålet! Kanskje hun til og med vet om noen i nærheten av deg <3

    2. Hei! Så godt å høre at du har det bedre! Jeg lurte på om du hadde fått noen gode råd om øvelser og sånt som du kan gjøre selv hjemme? Jeg går selv til en osteopat, men har ikke fått noen særlige råd om det 🙂

    3. Hei Andrea. Hvor står det att det ikke blir flere sesonger av love Island ?? 🙁
      Digger bloggen din. Er alltid så koselig lese den. Du får dagene mine mye bedre om dagen. Takk for en fantastisk blogg

    4. Så fint å høre at du er blitt bra, det gir og håp til oss andre som sliter med det samme! Hvor lenge gikk du i behandling før du merket bedring? Har du brukt xylocain gel i tillegg til å gå til osteopat?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg