JEG HAR REIST TIL…

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER

Hei, fineste dere! Det har gått skikkelig i ett de to siste dagene så jeg beklager at jeg henger litt etter på kommentarer, men jeg skal få svart dere i løpet av helgen 🙂

Nå befinner jeg meg i… Oslo! Herregud, så godt det er å være tilbake her. Nå er det skikkelig lenge siden sist og det var et øyeblikk jeg var redd jeg ikke kom til å se vennene mine i Oslo før i 2021. Heldigvis har det åpnet opp litt, og selv om jeg er veldig klar over at det kan blusse opp igjen, så er det deilig å få litt av friheten tilbake om så for en liten stund. Hvem vet? Hvis vi fortsetter å være flinke med håndvask og avstand så kan det jo være det går forholdsvis bra? 🙂 Krysser fingrene!

Uansett, jeg har savnet vennene mine her veldig mye den siste tiden og da det ble snakk om en middag og litt drinks bestilte jeg bussbillett og hotell med en eneste gang! Hva er vel bedre enn en kort spontantur til Oslo for middag med gode venner? Det er ikke så mye skal jeg si dere. Jeg rekker også å møte noen venner til lunsj i morgen før jeg drar tilbake til Kristiansand så dette ble en veldig vellykket spontantur, haha.

Wææ, nå har jeg skikkelig dårlig tid.  Vi skal møtes om ikke så alt for lenge, og jeg må hoppe i dusjen, sminke meg og gjøre meg klar, men jeg ville bare titte innom med en liten oppdatering! Nå skal jeg logge av resten av kvelden og kose meg med mine fantastiske venner og mat, nam nam.

Håper dere får en strålende fredag så blogges vi i morgen!

9 kommentarer
    1. Det blir nok skikkelig hyggelig å se vennene dine igjen! 😀 Kos deg masse, masse og nyyyt tiden! God helg fine deg!
      Klem! <3

    2. Kjente det stakk i magen når Mads Hansen nevnte deg i storyen sin så måtte bare komme innom her og si at jeg syntes du gjør en fenomenal jobb, og du prøver aldeles ikke for hardt! Syntes du er kjempe flink på det du gjør, så stå på videre 🙂

      1. Så fin du er Sunniva, tusen takk <3 Ser ikke helt greia med å blande meg inn i den lille diskusjonen/beefen med Morten, haha, men når han først gjør det så har han vel verken dårlig merking, operasjoner eller noen av de vanlige tingene han pleier å “ta” folk på her så han må vel finne på nye løsninger han tror kan plage 🙂

    3. Kanskje du heller skal få han Morten til å få en jobb to år etter skandale programmet love island? Ahahha herregud du tabber ut kjæresten din og det er utrolig flaut å se

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg