JEG HAR PYNTET LEILIGHETEN TIL JUL

Reklame | Annonselenke Ellos

Hei, dere! Nå sitter jeg i bilen på vei hjem til Larvik for jula <3 Med jula mener jeg et par dager, haha. Jeg skal nemlig tilbake på jobb allerede 27. så det blir en kort, men antakeligvis en veldig hyggelig visitt. Jeg gleder meg veldig til å komme hjem, selv om det var utrolig koselig å våkne opp i leiligheten min i dag tidlig. Den er nemlig jule-klar, akkurat i tide og nå kan dere se hvordan vi har pyntet!


Julekopp fra KremmerhusetTrillebord Ellos HER, bøker ARK, telysholder, sort “granbar” Kremmehuset, vase Lagerhaus, plante og potte IKEA
Puter H&M Home & KremmerhusetMin favorittjulepynt! Jeg er helt forelsket i denne julekulen fra Kremmerhuset 
Lys Lagerhaus
Lykter IKEA, lys KID
Minitre Lagerhaus, telysholdere NilleBrødkurv KID

 

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Ser du har et fantastisk bilde av en highland cow stående på gulvet. Vet du hvor jeg kan finne et slikt? Ønsker deg og dine ei riktig god jul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg