JEG HAR KJØPT BIL

Reklame | annonselenker Nelly

Hils på bilen min “Milla”!

  T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / BELTE HER / SKO HER/ SOLBRILLER HER

Wæææ! Jeg trodde virkelig ikke at dette skulle skje, men det skjedde. Året 2019 har vært et stort år. Jeg har kjøpt meg leilighet, fått samboer og nå har jeg jaggu meg kjøpt bil også. Jeg har kjent på hvor kjekt det er å ha her i Kristiansand, særlig når vi farter litt frem og tilbake til områdene rundt som Mandal og Lindesnes, samt at vi kommer til å dra mye til Bortelid i vinter. Så jeg tok en avgjørelse og kjøpte meg inn i bilen til Morten slik at det nå er begges bil!

Vi deler på alle utgifter og bruker den cirka like mye uansett så da kan jeg like så godt eie halvparten. Det er egentlig bare fair. Jeg får litt noia av å bruke så mye penger… Særlig midt i en oppussing som har kostet nok, hehe. Vel, vel. Noen ganger må man bare og dette var et slikt øyeblikk.

16 kommentarer

Siste innlegg