JEG HAR GOOGLET MEG SELV

Reklame | annonselenker Nelly

SPENNER ZARA / ØREDOBBER HER / KJOLE HER

Jeg hiver meg på og har Googlet meg selv! Hvem har ikke gjort det før da? Det er ganske interessant å se hva som dukker opp, haha. Jeg synes det er så gøy å se hva folk er nysgjerrig på når det kommer til meg. Noen ting er sånn “ja, selvfølgelig har det blitt Googlet”, mens andre ting er litt mer overraskende.

Nå har jeg Googlet og tenkte jeg skulle gi dere svaret på noe av det dere lurer på og egentlig reagere litt på hva som kommer opp når jeg skriver inn navnet mitt i søkefeltet.

Dette er altså det som kommer opp når jeg skriver inn navnet mitt i søkefeltet på Google. Det er en god blanding her altså. Alt fra leilighet til graviditet. Vel, det er bare å sette i gang å kommentere søkene deres haha. Jeg er forresten 24, så er vi ferdig med det søket.

Jeg elsker at leilighet og oppussing er de to første som dukker opp. Yeeei, det betyr vel at folk er interessert i å se både leiligheten og mer om oppussingen? Hvis jeg faktisk søker på det så kommer det opp en god del om leiligheten min, haha. Det kommer også opp ting om mine tidligere leiligheter, noe som er litt gøy. Man får virkelig sett de forskjellige stedene altså.

Sofa… Mener de da sofaen min? Interessant. Den er i hvert fall fra SKEIDAR for dere som lurer. Jeg vet dessverre ikke hva den heter, men den kostet rundt 14 000 originalt (vi fikk den på tilbud).

Så har vi mor, ser at en del Googler den. Jeg har jo ikke sagt noe særlig om det annet enn at jeg ikke har kontakt med henne. Det er virkelig ikke noe jeg ønsker å snakke mer om, men for meg så ble det helt feil å late som noe annet overfor dere så derfor valgte jeg å si det som det er. Som jeg har sagt veldig mange ganger så kommer jeg ikke til å utdype dette mer, dessverre.

Jeg tror nok heller ikke dere får noe særlig ut av å Google det fordi jeg har ikke sagt noe mer om det enn hva jeg sier nå. Jeg skjønner veldig godt at dere er nysgjerrige, men det er en ekstremt privat sak og det er ikke bare meg som er involvert. Jeg må vise respekt for både henne og for resten av familien og da blir det helt feil å si noe mer om situasjonen enn det at vi ikke har kontakt.

Paradise og Paradise Hotel. Yes, der har jeg vært med vet dere! Det var jo skikkelig gøy og jeg fikk skikkelig kule minner for livet. Jeg vet ikke helt hva dere lurer på om det, haha.

Jeg var med i 2017, samme sesong som Sofie, Martine, Grunde, Isabelle og den gjengen. Vi har jo klamret oss fast i ranpelyset hele gjengen så det er jo litt gøy da.

Albania er litt morsomt, haha. Kanskje fordi noen vurderer å reise dit og vil se hvordan jeg hadde det der? Jeg blogget en god del fra Albania og lagde en reisevlogg som faktisk ble sett over 90 tusen ganger, noe som er veldig moro.

Hvis man Googler navnet mitt og Albania så får man opp flere av innleggene derfra, inkludert reiseguiden og Youtube-videoen så det er ikke et dumt søk. Albania er nydelig og foreløpig ganske billig. Jeg vil absolutt anbefale å reise dit, man får så mye for pengene.

Så var det gravid da… Dere er så opptatt av dette med graviditet og barn, haha. Jeg får helt seriøst spørsmål om jeg er gravid hver eneste uke. Så at dette er Googlet overrasker meg ikke, men samtidig så lurer jeg på hva dere vil få ut av det 😂 Det er ikke sånn at jeg har skrevet det på et forum ellernoe sånt.

Hvis jeg noen gang blir gravid og skal beholde barnet så får dere vite det her på bloggen og ingen andre steder. Jeg kommer heller aldri til å svare ja på “er du gravid?” med mindre jeg har offentliggjort det selv først så vet dere det.

Når det kommer til det som faktisk dukker opp når jeg klikker på søk så er jo det litt merkelig. Jeg ble ringt av Dagbladet angående denne saken fordi jeg har vært åpen om intime ting selv, så jeg svarte på det de lurte på da. At det kommer opp når man Googler Andrea Sveinsdottir og gravid er jo litt rart, men jeg styrer ikke Google haha.

 

4 kommentarer
    1. Bare i dette innlegget tror jeg at jeg har lest ‘haha’ sikkert seks ganger. Ikke for å være negativ, men det er ganske slitsomt at det ordet er med i alle innlegg. Det hadde nok hevet kvaliteten om du prøver å ha et litt mer bevisst forhold til når du bruker det 😊 Ellers godt innhold på bloggen din 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg