JEG HAR FUNNET DRØMMELEILIGHETEN I OSLO

Reklame | Chiquelle / annonselenke Nelly

GENSER OG BUKSE CHIQUELLE / JAKKE HER

Hei, fineste dere ❤️ Jeg føler jeg er skikkelig off om dagen. Selv om det legges ut innlegg, så er jeg helt borte. Det samme gjelder stories. Jeg lever i min lille flytte-boble og klarer virkelig ikke tenke på noe som helst annet. Da blir det ikke så lett å sette seg ned foran macen og dele noe som helst, haha. Nå skal jeg gi det et forsøk, en liten oppdatering på hvordan ting ligger an.

Vi flytter ut av leiligheten om 11 dager. Sånn cirka, kanskje litt før. Om 12 dager kommer det et vaskefirma og vasker ned hele leiligheten (så deilig, hovedgrunnen til at vi solgte via sørmegleren haha) og om 13 dager så overtar noen nye leiligheten vår. Så da er den borte for alltid, noe som er veldig rart og jeg gruer meg faktisk skikkelig til vi står her og overleverer nøklene til noen fremmede som skal bo i vårt hjem. Det er så rart, men livets gang 😂

Så det jeg driver med nå er å kvitte meg med mest mulig. I går fikk jeg prøvd meg på å rense sofaen, veldig spennende. Det funka som gull det og sofaen er nesten like god som ny. Den selger vi forresten så sjekk ut Finn-annonsen her om du er interessert. Jeg har så vidt begynt å pakke litt (herregud vi har mye ting) og har enda kaos-kontoret her hjemme å rydde ut av. Der er det mye drit som kan gis bort tenker jeg. Gleder meg… Blæh, så ja jeg driver med dette og stresser over ting jeg ikke kan styre som hvor vi skal bo og når vi kommer til å kjøre flyttelass til Oslo.

Vi har jo enda ikke noe nytt hjem å flytte inn i… Enda. Vi er så heldige at vi får bo hos foreldrene til Morten frem til vi får kjøpt noe nytt, men jeg kan jo si at vi har noe i sikte. Som jeg elsker.

Vi var i Oslo for å se på leiligheter på mandag og jeg er forelska. Jeg har selvfølgelig flyttet inn mentalt allerede, brukt flere timer på å designe klesskap på IKEA, funnet taklamper og nyt sofa haha. Dette er grunnen til at jeg alltid blir så lei meg når ting blir solgt til andre enn oss, wopsi. Her har jeg faktisk litt håp da. Ganske mye faktisk. Sååå vi får se! Vi var på privatvisning på mandag fordi vi ikke har mulighet til å være med på de faktisk visningene, så det er til uka det skjer, folkens. Jeg skal sitte klar til å by på en nyyyyydelig leilighet, kryss fingrene for meg!

12 kommentarer
    1. Et lite tips, om man går på privatvisning før «vanlig» visning og finner en leilighet man virkelig liker og vil ha, så kan man «kuppe» leiligheten ved å by allerede med en gang.

      Ofte velger selgeren å å takke ja til budet og droppe visning, fordi det er risikabelt å takke nei til et bud og kjøre vanlig visning, ettersom det da kanskje ikke kommer noen bud 😅 Bare et tips 🙌🏻 lykke til med flytting og leiting etter nytt sted å bo 😊

      1. Jaa, vi tenkte litt på det, men de leilighetene vi har fulgt med på i Oslo har gått fra 500k til nesten 800k over takst sååå tror heller vi satser på budrunde og håper at den ikke går så langt over 😅 men man vet jo aldri!

        Tusen takk uansett ❤️❤️

    2. Så spennende!!! 😀 Forstår godt at du føler deg litt “off”… En sånn selge/flytte/rydde/kjøpe prosess er jo altoppslukende! Man blir litt ko-ko! Hehe! Keep up the good work, sweetie! <3

    3. Du har funnet drømme leiligheten… ehhh… så Morten har ikke noe han skulle ha sagt bare fordi du er, forelsket i den leiligheten.
      Og du skal gi bud… nei nei… DERE SKAL GI BUD!

      Og det er ikke deres hjem når dere har solgt det!

      1. Nå er dette min blogg så det er ganske naturlig å skrive i “jeg” form og ikke i vi form. Da kunne det vært bloggen til morten & Andrea. Tror du virkelig Morten er en liten nikkedukke som ikke har noe å si når det kommer til å store valg? Herregud, skjerp deg menneske 😂 Ta den negative energien din og kom deg langt vekk herfra er du grei 🙂

        1. Selv om det er DIN blogg så er det ikke DIN leilighet! Det er fremdeles DERES leilighet, skjønner???
          Står det noen sted at jeg tror han er en nikkedukke????
          Skjerpe meg nei, hvorfor skal jeg det??? Bare forde jeg har rett i det jeg skriver. At det ikke er bare DIN leilighet men deres.
          Er så morsomt når du kan påstå at jeg er negativ, enda du ikke vet om jeg er det eller ikke🤣🤣
          Å være Realist er ikke det samme som og være negativ.
          Dette er en offentlig blogg og da har jeg like mye lov til å ytre mine meninger som alle andre😘

          1. Haha herregud slapp nå av 😂 Selvfølgelig har du rett til din mening, men betyr ikke at det er riktig. Også er det ikke nødvendig med CAPS LOCK og tusen spørsmålstegn ???? Du kan skrive på en normal kontrollert måte, eller blir det litt vanskelig for deg? Altså du trenger et kurs i nettvett/hvordan oppføre seg på internett. Tør ikke en gang bruke ditt eget navn? Jeg har en regel: hvis man ikke tør å bruke eget navn så føler man åpenbart at det man gjør er galt siden man ikke tør å stå for det. Livet ditt må være trist når dette er det du velger å bruke tid på. Håper du får hjelpen du trenger.

            1. Hva er problemet med at jeg bruker ??????? og STOREBOKSTAVER??????
              Og jo det er en NORMAL måte å skrive på. Jeg poengterer med STORE BOKSTAVER for å fremheve noe jeg mener! Har DU et problem med det. Så har du valget om å ikke godkjenne mine kommentarer!
              Nettvett har jeg, for ser du noen steder der jeg slenger dritt til deg eller andre usaklig ord?????
              Haha… gjør noe galt. Gjør faktisk ikke noe galt! Slenger jeg dritt eller er ekkel??? Svare er vell egentlig, nei!
              Og hva har det med saken å gjøre hva jeg heter??? Jeg kan godt kalle meg Kåre om det hjelper noe.
              Nei livet mitt er faktisk veldig fantastisk, har INGENTING å sette fingeren på!
              Trenger ikke hjelp. Gjør du???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg