JEG HAR FÅTT ET ORDENTLIG KONTOR

God morgen og god fredag ☀️ Nok en gang er helgen ganske planløs så helgens planer utgår denne uken. Jeg skal jobbe og så reiser vi på hytta i ettermiddag. Enkelt og greit. I stede skal jeg dele denne gladnyheten med dere!

Jeg har fått meg et ordentlig kontor som ikke er hjemmekontor. Noe så deilig. Jeg hadde min første dag der i går, den ble riktignok ganske kort fordi jeg hadde time hos gynekolog, men det var skikkelig deilig å være der på ordentlig.

En ting jeg har savnet helt siden jeg begynte å jobbe med sosiale medier på fulltid er det å dra på jobb, og det å ha kollegaer. Nå får jeg begge deler, men på helt egne premisser. Jeg kan komme og gå akkurat når jeg vil og styrer fortsatt mine egne dager. Jeg deler lokale med fineste Maren så nå får jeg faktisk en ordentlig kollega igjen!

Det var så hyggelig da jeg hadde min første dag i går og satt inne på hennes kontor, begge jobbet på hver vår mac, delte tips og idéer. Det var så moro!

Jeg håper jeg kommer til å bruke det masse. Jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det. Nå er jeg supergira, haha.

Nå ser det ut som dette, men jeg kan egentlig gjøre akkurat hva jeg vil med det. Jeg er så sykt klar for å gjøre det til mitt eget, innrede og kommer ordentlig på plass. Der tenkte jeg å la dere få være med i prosessen på YouTube, så det blir moro 😃

Nå skal jeg gjøre meg klar til å dra på jobb dere. For en deilig følelse!

4 kommentarer
    1. Så hærlig! 😀 Kanskje litt bedre å konsentrere seg på et kontor enn hjemme…? Og en kollega i samme bransje er jo helt gull! Fint å ha noen å drodle med og inspirere hverandre! Yeeei! 😀 Ha en flott Fredag, fine deg! <3

    2. Så gøy🥰 Gratulerer! Må bare si at jeg får en positiv boost av å klikke meg inn her. Det er en god «atmosfære» her, i en hektisk hverdag med studier. Jeg heier på deg! 💛🙌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg