JEG HAR FÅTT BRILLER

Reklame | annonselenker Nelly & H&M

 JAKKE HER / GENSER HER / BUKSE H&M HER / VESKE HER / SKO HER

Se her, dere! Her er det ei som har fått seg briller og er strålende fornøyd. De matchet antrekket jeg hadde på da jeg hentet de så utrolig godt at jeg måtte ta noen bilder med de på med en eneste gang. Jeg synes de er så fine!

Det var ordentlig uvant å få de på, og med en gang ble det blurry og rart, men det skulle visst gå seg til fordi de skeive horninnene mine må tilpasse seg. Så det blir spennende! Jeg brukte de i noen timer med en gang, men så ble jeg faktisk så sliten i øynene at jeg måtte ta en liten pause. Det er nok en tilvenningssak som går seg til. Håper jeg, haha.

Jeg er i hvert fall strålende fornøyd! Nå husker jeg typisk nok ikke merket på brillene, men jeg kjøpte de hos Larsen Optikk i Mandal for de som holder til rundt her. De hadde så mye fint og var skikkelig serviceinnstilt og hyggelige, så en liten shoutout til de er rett og slett på sin plass. Anbefaler varmt å dra dit for hjelp ☺️

Såå hva synes dere?

26 kommentarer

Siste innlegg