JEG GRUER MEG SKIKKELIG TIL I KVELD

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE HER (25% med koden ANDREA25)

Okei, i dag blir det ingen vanlig god morgen-start på innlegget. Jeg våknet jeg opp med en skikkelig vond klump i magen og da føles det ikke helt riktig med “god morgen, rosa skyer og enhjørninger” viben.

Når vi først snakker om det så har egentlig klumpen ligget i magen siden i går. Jeg måtte rett og slett finne på noe som kunne distrahere meg fra alt rundt meg så jeg bestemte meg for å male soverommet. Det skal dere få se og høre mer om senere, egentlig ganske irrelevant i dette innlegget. Poenget mitt er egentlig at jeg har gruet meg meg til det som skal skje i kveld helt siden i går.

Som dere vet så er jeg omtrent aldri på typiske bloggevents. Jeg føler meg aldri komfortabel og hater det, rett og slett hater det. For det første kjenner jeg omtrent ingen (fordi jeg aldri drar på sånt) og etter Vixen-opplevelsen min forrige gang (hatet det og dro hjem i pausen) har jeg bare latt det være. Det er jo virkelig ikke noe man må være med på, men noe virker jo veldig gøy og det er synd å gå glipp av det på grunn av et par dårlige opplevelser.

Jeg vet jo at det er meg det er noe galt med i slike settinger. Hallo, jeg har droppet ut av studier fordi jeg får noia av å gå inn i klasserommet. Jeg hater situasjoner hvor det er fullt av folk, men ingen av dem er mine folk. Jeg hater å dra på ting alene. Jeg hater samlinger av folk og jeg hater typiske bloggevents hvor jeg bare føler meg ukomfortabel og innbiller meg at alle hater meg, haha. Sånn flyr tankene avgårde og det er jo veldig dumt å bare la det gå uten å gjøre noe med det.

Dere har sikkert skjønt hva jeg skal nå? Jeg skal rett og slett konfrontere min egen lille djevel og i kveld skal jeg på et event. Woho! Nå er jeg utrolig dramatisk, men det jeg har fortalt dere her er rett og slett slik jeg føler det. Så får vel følelsene mine bare havne i dramasjangeren.

Jeg bare begynner å tenke på hva alle andre skal ha på seg. Tenk om alle kommer stivpynta og jeg tar på meg bukse og sneakers? Alle andre kjenner hverandre sikkert kjempegodt. Tenk om alle har noen å snakke med og jeg blir stående alene? Alle andre vet sikkert hvor de skal gå og hva som skjer. Tenk om jeg går, sier eller gjør noe feil? Alle andre… Det er det som noen ganger blir veldig skummelt.

Altså det kan umulig bli verre enn hva jeg forestiller meg oppe i hodet mitt. Antakeligvis så blir det både koselig og gøy. Jeg skal til og med ha med meg Morten (aldri i verden om jeg hadde dratt alene) og han er jo litt mer sosial og utadvendt enn meg, så jeg hviler meg rett og slett på hans sosiale antenner i kveld, haha. Hvis det blir forferdelig så er det virkelig ikke verre enn å dra så fikk vi oss en Oslotur og en koselig natt på hotell. Herregud, når jeg sier det sånn så blir jeg helt matt av meg selv. Wæææ.

Nei, det nytter ikke å dvele ved dette lenger, det er bare å sette seg i bilen og kjøre mot hovedstaden.  Det blir nok en veldig bra kveld skal dere se! Ønsk meg (veldig) gjerne lykke til så blogges vi fra Oslo ❤️

 

9 kommentarer
    1. Jeg ønsker deg mer enn lykke til. Forstår tankene dine rundt dette. Har vært litt sånn selv. Min erfaring er at det som regel går bedre enn en tror. LYKKE TIL – dette klarer du.
      Hlsen Lise

    2. Da får du ta på deg den «fine» buksa da 😂 Eller joggeskoa på til kjolen, så leggene dine ser Ekstra store ut. Slakt laaaang vei av Jan Thomas 😂😂

    3. Ååå kjenner meg så igjen, jeg droppet også utav studiet fordi jeg fikk helt angst av å dra på forelesning med 200 stykk i salen og ikke minst, ta eksamen med enda flere fanget i en gymsal. Men jeg kom meg tilbake på hesten igjen, og studerer nå. Jeg kan fortsatt kjenne på at slike settinger er ekkelt, som personalmøter på jobb etc., men jo oftere man gjør det jo lettere! Og du kan i tillegg roe deg ned med litt vin (i motsetning på universitet). Lykke til 🙂

    4. Den eneste måten å lære og takle slike situasjoner bedre på, er å utfordre seg selv. Lykke til <3 uansett hvordan det går, SÅ GÅR DET BRA 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg