JEG GLEDER MEG TIL Å KOMME HJEM TIL…

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE HER

God morgen! Nå er hjemreisen godt i gang og jeg klarer ikke vente til dette døgnet med reise er over. Jeg elsker å besøke nye steder, men jeg hater selve reisen, særlig når den er på over et døgn. Ååå det skal bli så godt å komme hjem og her er noe av det jeg gleder meg til å komme hjem til.

Morten. Hallo, selvfølgelig er dette nummer en på denne listen! Den siste uken har jeg hatt hjemlengsel litt av og på, sikkert fordi jeg vet at det nærmer seg og da har jeg savnet Morten ekstra mye. Jeg gleder meg sykt mye til å se han igjen på flyplassen og til å klemme og kose. Det blir så bra!

Høsten. Jeg er utrolig glad i høsten og nå regner jeg med at det har kommet ordentlig høstfarger og skikkelig høstluft hjemme. Jeg håper ikke det regner så mye, haha. Jeg vil ha strålende høstsol og frisk luft!

Sove i min egen seng. Dette er noe jeg alltid ser frem til når jeg sover alle andre steder enn hjemme. Det er noe helt spesielt med å komme hjem til seg selv og til å sove i sin egen seng. Det er liksom det jeg er vandt med og madrassen min er så god så det blir utrolig deilig.

Mindre magetrøbbel. Det er ganske mye enklere å holde styr på magen min og den dumme irritable tarmen min når jeg lager maten selv og kan velge hva jeg vil på butikken. Selv om jeg har spist kjempemasse digg mat på Bali og magen har oppført seg helt OK så blir det godt å få kontroll på den igjen.

Smågodt! Før magen skal på plass må jeg en tur i smågodthylla. Jeg skal spise stratosdyr, spragleknas og de gigantiske heksehylaktige tingene blant annet. Morten er allerede informert om at vi skal rett på Coop OBS (de har det aller beste smågodtet) så jeg kan handle inn til kvelden.

Jobbrutiner. Jeg føler jeg har hatt null kontroll på ting her på Bali, men det har jo gått nogenlunde greit. Allikevel så gleder jeg meg til å komme tilbake til mine kjente jobbrutiner med morgenkaffen og macen min. Nå skal det bli orden på sakene!

Stabilt internett. Jeg kunne ha kjøpt meg et simkort her så jeg hadde hatt internett hele tiden, men jeg tenkte at det var en god prøvelse. Det gikk helt greit, men jeg kjenner at det skal bli utrolig deilig å ha tilgang på (bra) internett 24/7.

 

0 kommentarer

Siste innlegg