JEG ER SKIKKELIG SPENT

Reklame | Lapoint

God morgen, fine dere! I dag var vi oppe før klokken seks… Jeg var så utrolig trøtt, men det blir antakeligvis veldig verdt det. Denne uken har vi ikke surfing, men kun bed & breakfast. Det er også noe man kan velge her på Surf Camp med Lapoint. Det gir oss enda mer frihet til å utforske mer av områdene rundt her, noe vi er veldig gira på.

I dag skal vi dra til Nusa, et sted jeg både har hørt og sett veldig mye bra om. Jeg er skikkelig spent. Det ser så utrolig vakkert ut på bildene, men Instagram kan lure hvem som helst 😉

Vi har pakket med oss hver vår bag og blir borte nesten hele dagen. Aller først skal vi kjøre til havna, før vi tar båt ut til Nusa og der skal vi besøke fire forskjellige steder så det blir faktisk en dagstur. Vi håper på å være hjemme på campen igjen senest halv syv i kveld for da skal resten av gjengen ut for å spise og vi vil veldig gjerne være med! Det er et sted som heter Old Man’s her på Bali og denne uken som forrige uke flytter Lapoint middagen ut av campen og tar oss med dit.

Jeg likte det skikkelig godt forrige uke og det var en fin måte å sosialisere oss med de andre på campen. Det er god stemning, musikk, digg mat og skikkelig kule lokaler. Så jeg krysser fingrene for at både dagen og kvelden blir helt fantastisk.

sNå må vi virkelig nyte de siste dagene her i paradis. Jeg orker faktisk ikke tenke på at vi skal hjem allerede på søndag, det er enda så mye jeg vil se og ikke minst så mange steder jeg vil spise mat haha. En ting vet jeg og det er at jeg veldig sikkert kommer til å reise tilbake til Bali!

 

0 kommentarer

Siste innlegg