JEG ER KLAR FOR Å PRØVE PÅ NYTT

Reklame | Annonselenker Nelly

… pssst. koden FREELOVE20 gir 20% rabatt på Nelly

JAKKE HER / T-SKJORTE PULL&BEAR / BELTE ZARA / BUKSE BERSHKA / SKO NIKE

Heisann! Nå er vi på vei til Kristiansand. I dag er den store visningsdagen med hele tre visninger. Kjærlighetssorgen for den første perfekte leiligheten er så godt som over og jeg er klar for å ta fatt på nye leiligheter. Okei, den er ikke helt over…

Jeg sammenligner enda alt med den perfekte leiligheten midt i sentrum, men vi skal se på noen veldig fine leiligheter i dag og jeg er i alle fall åpen for at de kan bli mitt fremtidige hjem. Jeg har to favoritter av de tre og er veldig spent på hvordan de ser ut i virkeligheten. Er de større enn på bildene? Er de mindre enn på bildene? Hvordan er beliggenheten? Jeg gleder meg veldig og krysser fingrene for at en av disse kan være den “nye perfekte”. Jeg vil gå inn og kjenne at her skal jeg bo. Dette er mitt fremtidige hjem.

 Jeg er ekstremt lei av pendlingen. Så vær så snill, la en av disse være drømmeleiligheten min! Og vær så snill, ikke la det være overtakelse om fem tusen år hvis vi får den. De ter min store skrekk nå, haha. At vi får drømmeleiligheten, men at det ikke er overtakelse før i sommer. Det hadde vært litt kjedelig… Som dere vet er jo jeg allerede i gang med å pakke ned tingene i leiligheten jeg bor i nå, så jeg er er mildt sagt klar for å flytte ut av leiligheten jeg bor i nå haha.

Okei, kryss fingrene for oss og ønsk oss lykke til!

 

6 kommentarer
    1. Angående leilighet og overtakelse, er det ikke bra om det er litt lenger frem i tiden? Med tanke på oppsigelse av gamle leiligheten. Jeg regner jo med at du ikke kan flytte på dagen liksom.
      Masse lykke til med jakten på den perfekte leiligheten, det kommer nok til å bli helt fantastisk!! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg