JEG ER IKKE KLAR FOR DETTE

Reklame | annonselenke NA-KD

KJOLE NA-KD HER

God morgen og god mandag kjære dere! Det er bare å gjøre seg klar for en hektisk uke. Planleggeren min er så full at jeg så vidt får plass til å skrive noe mer, haha. Jeg har for eksempel forstått at det er under to uker til jeg reiser til Bali og har jeg ikke planlagt noe som helst. Jeg har også lagt en million avtaler på samme uke, funnet ut at jeg skal fikse soverommet og skal en tur til Oslo. Ja, og kanskje Stavanger. Ah, det er bare å få i seg kaffen og komme i gang.

Dagen i dag er egentlig veldig grei. Jeg har en frisørtime klokken ti hvor jeg skal friske opp etterveksten og ta en kald skyld. Det er det som er så kjedelig når man helbleker etterveksten i stede for å stripe den… Den nye etterveksten synes veldig fort og veldig godt. Min blonde ettervekst ser plutselig svart ut inntil det hvitbleika håret, haha. Det skal bli så godt å få det bort og ikke minst å starte uken med en type luksus. Det er virkelig ikke feil!

Når jeg er ferdig der skal jeg handle litt småtteri til leiligheten og kjøpe med friske blomster før jeg skal hjem og vaske. Jeg får nemlig besøk av Abito på ettermiddagen for å snakke litt om leiligheten, oppussingen og da blir det fort tatt litt bilder. Jeg får litt panikk fordi noen rom er virkelig ikke slik jeg vil ha de, andre rom er ferdige og noen er halvferdige. Hjemmet har ikke den flyten jeg vil at det skal få når vi er ferdig med alt, men altså. Da måtte de utsatt besøket i typ to år, haha. Neida, det blir nok bare koselig og morsomt! Stua er jeg jo veldig fornøyd med så den gleder jeg meg til å vise frem!

Jo, så skal jeg prøve å rekke en tur på Monter for å kjøpe litt saker og ting. Vi kom på at vi faktisk hadde klart å glemme å legge en list ved den ene døren i stua. Er det mulig?? Dette skal jeg vise frem til avisa liksom, heihei her er min ferdige stue. Ånei, vent. Jeg mangler litt lister her og der og forresten så har noen av skuffene på kjøkkenet falt av. Haha, ånei nå ble jeg stressa igjen.

Blæh, jeg får bare legge det fra meg også blir det som det blir. Nå må jeg få i meg frokost og en god dose kaffe før jeg skal gå til byen. Kanskje jeg rekker å se hvordan det ene treningssenteret jeg er interessert i ser ut også? Tiden vil vise.

Jeg håper uansett at dere får en fantastisk fin uke! Rop ut om det er noe dere vil ha mer av her, eller om det er noe dere savner å lese om. Nyt mandagen, mine fine.

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg