JEG ER FRUSTRERT OG IRRITERT

Jeg prøvde å finne et bilde av at jeg er sur. Dette er det nærmeste jeg fant, så nå skal jeg begynne å ta sure bilder i tillegg til de vanlige just in case. 

Hei! Nå er det en sikkelig irritert Andrea som skriver til dere. For meg som jobber med sosiale medier er jeg totalt avhengig av at det tekniske fungerer. De siste dagene har ingenting fungert.

Det startet med at Google Analytics, det som teller antall lesere, sidevisninger og alt slik sluttet å telle og forsvant fra bloggen min. Nå er det endelig tilbake, men de tallene stemmer jo overhodet ikke og jeg aner ikke hva som egentlig er rett. Dette er ganske viktig fordi det er disse tallene jeg sender til potensielle samarbeidspartnere osv. Nå er det jo bare kaso! Åh, jeg håper det kommer til å fungere nå fordi det er like før jeg kaster noe i veggen her, haha. Det er nemlig ikke bare de tallene som er borte…

Det aller mest frustrerende er min grusomme lånetelefon. Jeg måtte sendte min elskede iPhone inn på reparasjon fordi den begynte å streike etter bare litt over ett år. Det er forferdelig dårlig, er dere ikke enige? Mobiler til flere tusen kroner burde klare å holde i mer enn 15 måneder. Så jeg var ganske irritert over det i utgangspunktet, men det ble ikke akkurat noe bedre da jeg tok i bruk den grusomme lånetelefonen.

For det første er det en Samsung. Jeg sendte inn en iPhone, tror dere at jeg vet hvordan man bruker en Samsung? Personlig mener jeg at man burde få samme merke, og cirka tilsvarende modell som den man sender inn. Det er faktisk ikke min skyld at telefonen ikke holder mer enn ett år. Sååå jeg var ganske skeptisk, men det skulle vise seg å bli enda verre.

Telefonen er nemlig helt ubrukelig. Den er så treig og touchen er så utrolig dårlig og slitt at det er bare å glemme å skulle skrive noe raskt, sende en mail eller legge ut en story. Kameraet er så slitt at alle bilder blir blurry, og sånn generelt sett så aner jeg ikke hvordan man bruker den. Jeg er altså så frustrert og irritert akkurat nå. En ting er om jeg skulle brukt mobilen til å ringe, men jeg jobber fra telefonen min. Det jeg gjør via macen er å lage innleggene og redigere bilder. All deling, alle stories og alt som skjer i hverdagen min deles og lages via telefonen så dette er faktisk totalt krise.

Vent, det blir verre. Det tar nemlig 1-2 uker før jeg får mobilen tilbake! Heldigvis går dette på garantien, men det er en veldig liten trøst akkurat nå. Ja, dette er skikkelig I-landsproblemer, men det er faktisk jobben min og dette går skikkelig ut over jobben jeg skal gjøre. Ja, forresten så kommer jeg ikke inn på Snapchat via lånetelefonen så der får dere dessverre ingen oppdateringer på en stund. Aaaah, kaos.

Jeg får helt noia av å ikke levere en god jobb. Jeg elsker å presetere (hvis det er lov å si), og jeg elsker å gi dere mitt aller beste til en hver tid. Det gjør det så utrolig frustrerende når jeg har motivasjonen og idéene, men ikke får til å levere. Aaaaah, sorry jeg bare måtte få ut litt frustrasjon her.

Vær så snill, hold ut med meg den neste uken <3 Her på bloggen vil jo ting gå helt som normalt, men jeg blir nok litt mer fraværende i mine andre sosiale mediekanaler. Sånn, ferdig med sutringen. Nå skal jeg kose meg med en deilig Toro lasagne sammen med Morten og pappaen min som plutselig kom på besøk. Sååå koselig. Nyt kvelden og ta godt vare på telefonen deres, haha.

 

8 kommentarer
    1. Jeg leverte mobilen min inn til reprasjon i går. Fikk da beskjed om at jeg får en tilsvarende telefon eller bedre til lån.
      Du kan ikke snakke med de da, forklare at du jobber fra telefonen og forklare hvor elendig den du låner er?

      1. Whaaat! Så sjalu… Jo, jeg ringte de i går, men de må sende meg en ny lånetelefon så de kunne ikke garantere at jeg rakk å få den før min nye er tilbake selv om det kunne ta en til to uker hehe… Men de sender i alle fall en ny, så jeg håper jeg får den snart 😀

    2. Du har så mange fine smykker, har du noen favoritt smykkebutikker(på nett eller i Oslo)? Isåfall hva heter de?

      1. Takk 😀 Jeg hadde et samarbeid med Gullsmed Danielsens i Mandal og ble hekta på dem etter det. De tar inn så mye kult og nye ting veldig ofte! Sjekk de ut på Instagram, de sender <3

    3. Å herregud, er din statistikk ligget død oxo!?.. Trodde det var jeg som hadde fucket opp min, jeg da!
      Jeg er en forholdsvis fersk blogger som akkurat har begynt å få lesertall omgjort I kr. så ja.. Frustrerende! 😱 Håper min vil vise seg å våkne til liv igjen av seg selv oxo.. 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg