JEG ER FORLOVET

Herregud, dere.. Jeg har enda ikke ord. Jeg er så lykkelig 😭

Dere har kanskje fått det med dere allerede, men Morten og jeg er forlova. Herregud!

Jeg har gått rundt og vært kvalm, svimmel.. Jeg har grått. Jeg har hylt. Jeg har ledd. Jeg har smilt fra øre til øre. Jeg har vært helt fjern, nesten som i sjokk. Jeg tror kanskje det er dette som er lykkerus.

Jeg er så fantastisk lykkelig, mer enn noen gang.

Det er vel ingen hemmelighet at jeg har vært klar for dette en stund, hehe, men uansett hvor mange ganger jeg har sett for meg det skje så kan ingenting måle seg med hvordan det ble. Helt perfekt. Sjokkerende. Lykke!

Tusen, tusen takk for alle fine meldinger og gratulasjoner. Jeg er uendelig takknemlig for at dere er så glad på våre vegne og ønsker oss så mye godt. Tusen takk ❤️

Nå skal jeg prøve å lande litt ordentlig, så skal jeg fortelle dere alt senere!

Stor klem 

0 kommentarer

Siste innlegg