JEG DRO IKKE PÅ FESTEN I GÅR

God morgen, verdens beste lesere! Jeg er så heldig at jeg våknet opp med den fineste jeg vet om i hel verden ved siden av meg og et tett lag med hvit, kram snø utenfor soveromsvinduet. Altsååå, hvor heldig er ikke jeg?

Det begynte å snø ganske så greit i går kveld og da vi skulle en liten tur på butikken tok vi med kameraet. Det er så vakkert! Jeg håper vi får en ordentlig fin, hvit jul i år. Selv om jeg har mine tvil så er det vel lov å håpe?

Morten og jeg skulle jo egentlig på TV3-fest sammen med blant annet Sofie, Morten og en del fra Love Island. Dessverre så ble Morten syk og jeg er ikke i toppform selv så vi måtte droppe festen 🙁 Det var så kjedelig fordi jeg hadde gledet meg til å se de fine folka igjen. Jeg satt hjemme i sofaen og bladde meg gjennom storien til alle som var der en million ganger for å prøve å få med meg hva som skjedde, haha. Vel, vel. Jeg år bli med neste gang i stede!

Heldigvis får jeg sett Ellinor uansett! Hun kommer hit i løpet av dagen og skal overnatte her til i morgen. Det blir veldig, veldig koselig. Vi har ingen store planer, både med tanke på formen til Morten og meg og at hun faktisk var på festen i går. Vi tar det med ro, ser hva som frister, men én ting er sikkert og det er at vi skal lage en skikkelig digg middag og catche up i kveldinga. Det blir koselig det <3

Dere får nyte fredagen og husk at i dag er siste sjanse til å stille spørsmål til ukens spørsmål! Så kjør på i kommentarfeltet.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg