MIN FREDAG I BILDER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

Hallo! Nå skulle jeg egentlig vært på bussen hjem til Kristiansand, men det ble ikke noe av. Det fristet så ekstremt lite å sitte fem timer på en buss. Jeg burde skjønt at det var en dårlig idé å bestille bussbillett til dagen derpå, haha. At jeg ikke lærer? Så da drar jeg i morgen i stede og blir en natt til hos Emilie. Vi skal bare kose oss i dag og har hatt film-maraton med Bridget Jones. Nå skal vi se min favorittfilm, The Notebook! Emilie vet hvordan hun får meg til å bli en ekstra dag, haha.

JAKKE HER / KJOLE NEO NOIR / SKO HER / VESKE THAILAND

Jeg har hatt det så fint i Oslo og det er så godt å være med verdens flotteste venner igjen! Gårsdagen var veldig innholdsrik og jeg tok bilder helt fra morgen til kveld som jeg tekte å dele med dere. Hva synes dere forresten om looken på disse bildene? Jeg synes det er så kult å bruke innimellom!

Emilie vartet opp med en utrolig deilig frokost. Rundstykker, kremost, avokado og brunost. Det blir faktisk ikke bedre enn det! Hun har akkurat innredet balkongen så vi satt oss ut og nøt deilig frokost og sol. Etter hvert dro vi på oss noe tøy og kom oss ut i det fine været.

Vi gikk opp på St. Hanshaugen med ett mål for øyet, kjøpe is hos Gutta på Haugen. Der ble vi møtt med en lapp hvor det stod at det var stengt grunnet regn, haha. Noen som hadde bommet litt på værmeldingen der, ja. Heldigvis ligger Pascal rett over gata og de har også is, nam.

NAM!

GENSER HER / BUKSE MONKI HER 

Det var vaniljeis fra Madagaskar med salt karamell og makron på toppen. Nydelig!

Vi hadde noen ærend å gjøre, blant annet dro vi en tur på polet og handlet inn til vors. Jeg kjøpte faktisk rosévin, og det er noe jeg aldri har drukket. Jeg har smakt litt her og der, men aldri hatt sansen for det. Jeg har alltid hatt lyst til å like det fordi det virker så utrolig deilig å drikke det på sommeren, haha. Sååå nå har jeg funnet en jeg liker og det er ganske digg.

Da vi kom tilbake til Emilie begynte vi å fikse oss og drikke vin om hverandre. Jeg hadde på meg en av mine favorittkjoler. Den er fra Neo Noir, men den er fra i fjor så jeg vet ikke helt om den er i butikker lenger. Jeg elsker den i alle fall og synes looken med den og spennene ble så fin!

Så var det vin, snacks og kos som stod for tur før vi satt oss i maxitaxien og dro for å feire Helene! Tenk at vi blir 25 år gamle. Før tenkte jeg at da er man skikkelig voksen, men jeg tror ingen av oss føler oss veldig voksne haha. Jeg gjør i hvert fall ikke det 🙂

Så det var min fredag! Har dere gjort noe gøy? <3

 

10 kommentarer

Siste innlegg