IRRITENDE TING I HVERDAGEN

Jeg har kanskje ikke fortalt dere dette før, men på mobilen min har jeg et notat hvor jeg skriver ned ting som irriterer meg. Litt spesielt, ja jo, men ganske greit egentlig. Da får jeg det ut der og da, haha. Nå skal jeg dele denne listen med dere. Dette er ting jeg har skrevet ned over lengre tid “in the moment”.

Del gjerne noen irritasjonsmomenter dere har i hverdagen i kommentarfeltet. Kanskje vi har noen av de samme?

😒 Folk som ikke vasker ut av solariet etter seg. Ekle mennesker! Det er overhodet ikke greit å etterlate seg en dam av svette som neste person finner størknet fast i solariet. Æsj, synes dere ikke det er ekkelt?

😒 Når man er en større gjenge ute og spiser og ender opp i fire forskjellige grupper resten av kvelden. Haha, dette er så kjedelig, men det er jo vanskelig å unngå med mindre man har et stort rundt bord. Det var sånn da jeg hadde avskjedsmiddag med gjengen og vi var rundt 14 stykker. Jeg snakket vel ordentlig med sånn seks av de.

😒 Folk som står til venstre i rulletrappen. Hallo, man skal stå til høyre så man angå forbi på venstre hvis man har dårlig tid eller bare ikke gidder å stå i ti minutter når man kan gå.

😒 Jeg kan ikke ha åpen Snapchat fordi hver eneste gang jeg åpner den blir jeg møtt med penisbilder og runkevideoer. Det er IKKE greit og det er forbanna irriterende. Jeg skulle gjerne hatt åpen snap en gang i uken så jeg kunne kommunisert med følgerne mine, men det går dessverre ikke takket være det griseriet.

😒 Influensere/artister/kjendiser/idrettsstjerner osv. som ikke merker med reklame på ting som ÅPENBART er reklame. Det er både flaut og irriterende.

😒 Når det åpnes en ny kasse i butikken og personen lengst bak i køen spurter bort og sniker forbi alle oss andre som har stått i kø. Alle vet at da er det neste personen i køen som skal få den plassen. Folkeskikk.

😒 Folk som møter på kjente og stopper opp for en prat mens de tar hele fortauet så ingen andre kommer forbi. Kan dere ikke stå til en av sidene???

😒 Ekstremt hårsåre mennesker uten selvironi. Dere vet de som gjerne tuller med alle andre, men med en gang man skal tulle litt tilbake så blir de skikkelig fornærma og er sure i en uke…

 

7 kommentarer
    1. Hei fineste!❤️ Sååå enig i dette! Arrrrg!!! Haha😉 Fortsatt god ferie og påske til dere! Jeg skal endelig kjøre til familien i dag! Gleder meg veldig!😁God klem❤️

    2. Dette irriterer meg i hverdagen:

      * Folk som ikke tørker toalettet etter seg på offentlige steder 🤢😷 Ekkelt 😷
      * Når kunder står å prater med de som jobber i kassa selv om det er kø bak 😡
      * Folk som stopper midt på fortauet å prater (samma som deg). Er så irriterende spesielt om du har litt dårlig tid.
      * Sjåfører som ikke stopper for fotgjengere 😡 Er det noe rart det skjer ulykker der? 😡
      * Folk som bruker sosiale medier for å skrive negativt om personer. Uansett om man er uenig eller ikke liker den personen, så synes det bør holdes utenfor sosiale medier!

      Dette var noe som jeg irriterer meg, men er sikkert mer som jeg ikke kommer på 😅

      Fortsatt riktig god påske 🐣🐥

    3. Jeg er ganske uenig med deg ang handlekø. Står jeg i kø og neste kasse åpner så går jeg dit. Førstemann til mølla.

    4. Jeg er så enig med det med kø.. men jeg jobber litt i dagligvare og du sier at alle tenker at den neste personen i kassa skal få gå først.. det er veldig få som tenker det tror jeg. Opplever nesten aldri noen som lar de foran seg gå til den nyåpne kassa… men jeg mener at det er det mest høflige.. men også er det den at veldig mange er så fjerne og får ikke med seg at det åpnes en ny kasse..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg