INTERIØR: FÅ 30% RABATT HOS DESENIO

Reklame | Desenio

Hei, fineste dere! Jeg vil bare minne dere på at rabattkoden min ANDREA30 gir 30% rabatt på posters hos Desenio mellom 13-18.februar. Følg Desenio for inspirasjon. (Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration-/personlige posters).

De har utrolig mye fint. Posters i mange forskjellige størrelser, fra små til store. Alle mulige kategorier du kan tenke deg, så uansett hva slags stil du har hjemme så kommer du garantert til å finne noe som passer deg hos Desenio.

Disse bildene er i størrelse 70×100 og heter Impression no. 1 og Impression no. 2. Jeg kan anbefale å bruke bildeveggen til Desenio for å se hvordan de forskjellige bildene blir sammen og hvordan en eventuell bildevegg vil se ut. Jeg bruker den hver gang!

Denne posteren heter Abstract Figures No2 og er også i 70 x 100🌟Husk rabattkoden min om dere vil handle noe på Desenio innen 18. februar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg