INSTAGRAM STYRER ROADTRIPEN

Hello! Jeg er overraskede godt i gang med to do listen min for dagen. Det til tross for at Morten pirket borti meg halv tolv på formiddagen og sa “klokken er mye“. Fin vekkerklokke det altså, men herregud så lenge vi sov. Det er nok et tegn på at vi trengte det. De siste dagene har det gått i ett, men det har vært utrolig moro.

Morten og jeg reiste jo på tur uten en plan. Vi visste ikke så mye mer enn at vi skulle til Århus og derfra fikk Instagram styre resten av reisen. Med andre ord så har dere bestemt hvor vi skal dra, kommet med forslag til hva vi kan gjøre på stedene og tatt full kontroll over reisen vår. Hva synes vi egentlig om valgene dere tok og hvordan gikk denne spontane roadtripen? Det får dere se nå i vår nyeste vlog, woho!

PS. blogg.no og YT (kan ikke en gang skrive navnet på siden fordi det blir full klikk i innlegget her) samarbeider overhodet ikke så dere må klikke på boldet for å se videoen. Sorry!

10 kommentarer
    1. Hei!

      Hvordan går det med vaginismen din?
      Jeg har selv hatt det i 5 år, men da jeg gikk fra eksen (1 år siden) så roet det seg kraftig og i en periode var det også helt vekke (var nok ikke et riktig forhold for meg) det jeg nå merker er at når jeg stresser mye så strammer det seg der nede (akkurat som at andre folk får vonde stress skuldre) har gått i behandling i 2 år snart . Tøying og all verdens haha. Men det som er min reddende engel er xylocain (bedøvelse) som jeg smører på før samleie og kjenner INGEN smerte og det tar ikke vekk det gode heller. Lurer bare litt på hva som funker for deg de gangene vaginismen bestemmer seg for å krype litt tilbake?

      Takk for åpenheten rundt dette temaet btw :))

      1. Hei <3 Uff, så leit å høre at du har slitt med det så lenge! Nå har jeg vært helt fin i flere måneder. Jeg har ikke hatt et eneste tilbakefall så det går strålende for øyeblikket! Jeg har aldri brukt salve eller slikt, selv om mange har anbefalt det. Jeg har heller holdt meg unna samleie i perioder hvor det har vært vondt. Personlig er jeg skeptisk til å bedøve et problemområde på den måte, tror ikke det hjelper i det lange løp, men det er jo individuelt hva man føler for 🙂 De gangene jeg fikk tilbakefall tidligere så dro jeg til osteopaten min hvor både behandling og samtale om hvorfor det kom tilbake var viktige faktorer for å bli bra igjen. Håper du blir bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg