INSPIRASJON TIL WALK IN CLOSET

En av de tingene jeg gleder meg veldig til med å flytte til noe større etter hvert er å få et walk in closet, et skikkelig walk in closet! Jeg har begynt å kikke litt på løsninger og drømmer meg bort på Pintrest… Det er vanskelig å vite akkurat hvordan det blir med tanke på at jeg ikke vet hvordan rommet det skal være i kommer til å se ut. Allikevel har jeg startet litt på planleggingen. Jeg vil ha masse skappplass, skuffer med plass til smykker og tilbehør og jeg håper rommet er stort nok til en liten øy i midten, eventuelt en stor puff. Det blir så fint!

Bilder fra Pintrest

Det store spørsmålet er jo… Med eller uten skapdører? Hva synes dere?

8 kommentarer
    1. Det er jo fint uten dører, men ser for meg at det vil samles ekstra mye støv hvis de ikke er dører 🙈

    2. Jeg tenker at hvis det er et lite rom så ville jeg tatt skapdører, men hvis du har stor plass og det blir ganske åpent o.l ville jeg ikke tatt skapdører💛

    3. Drømmen for oss jenter dette 😍 Jeg ville valgt med skapdører, siden klær skaper så ekstremt mye støv! Og det er det verste jeg vet 😅

    4. Anbefaler med dører! Jeg valgte uten først, men klaer blir ekstremt støvete. Nå skal det sies jeg har ganske mye klaer da (noe jeg forsåvidt antar du har og), men jeg bruker som regel mye av det samme, så det blir ikke rotert så mye på. Men så jeg endte opp med å bytte til skap med (for det meste) dører

    5. jeg har selv “åpent” klesskap fra ikea, pax er det vel det heter, og jeg er super fornøyd med å ha åpen løsning og skuffer på bunnen slik det er avbildet på øverste og nederste bildet i midten. gjør det veldig enkelt å finne frem til hva jeg skal ha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg