INSPIRASJON TIL MITT NYE HJEM

Reklame | Annonselenker Ellos

Selv om vi ikke har fått en leilighet enda har jeg allerede begynt å se for meg hvordan jeg vil ha det hjemme. Jeg leter rundt på Instagram og Pintrest etter inspirasjon og har saumfart nesten alle interiørbutikker på nett. Et sted jeg elsker å handle interiør er Ellos Home. Jeg har et klesstativ derfra, trillebordet i gangen og litt småting her og der. Nå har jeg funnet frem masse i den stilen jeg ønsker å ha i mitt nye hjem. Se så mye fint!

HYLLE PÅ HJUL HER / STOL HER / SPEIL HER SOFA HER / HYLLER HER / STOL HER BORD HER / NATTBORD HER / AVISKURV HER TEPPE HER / HYLLE HER / STOL HER SALTSKÅL HER / LAMPE HER / BRETT HER VASE HER / LAMPE HER / HYLLE HER TELYSHOLDERE HER / SMYKKESTATIV HER / LAMPE HER STOL HER / PUFF HER / KOMMODE HER STOL HER / KLESSTATIV HER / STOL HER BRETT HER / SMYKKESKRIN HER / LYSLENKE HER

 

6 kommentarer
    1. hei igjen. Bare lurer på en ting. siden dere fikk sponset turen. Hva er det de vil at dere skal promotere??

    2. Stilig stil☺️✨

      Kanskje du har svart på dette før, kanskje ikke???? men, kun om du vil svare på dette såklart:
      – Hvor mye ca. vil/kan leiligheten koste som dere skal kjøpe?
      – Er det kun i Kristiansand sentrum dere vil, eller kan dere mitt utenfor også? Hvor går grensa?
      – Ca. hvor mange kvadratmeter vil dere helst ha leiligheten på?
      ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg