INSPIRASJON TIL FESTIVAL OUTFIT

Reklame | annonselenker Nelly

Jeg skal selvfølgelig på festival i år også og har allerede funnet antrekket jeg skal ha to av dagene. Bare en dag igjen, woho! Jeg har heldigvis ganske mye å velge mellom i skapet, men for dere som er på leting etter noe nytt til sommerens festivaler har jeg funnet frem masse fint her!

Personlig elsker jeg å ha kjole på festival. Det er digg å bevege seg rundt i, digg å sitte i og du kan gjøre så mye med kun tilbehør! Her kommer det både kjoler, playsuits, jumpsuits, belter, sko, jakker, topper og skjørt. Så noe for de aller fleste tenker jeg 🙂

Nelly har forresten startet sommersalget og du finner det HER. Dere få 10% ekstra rabatt på salget ved å bruke koden ANDREA10.

BLOMSTERKJOLE HER / OFF SHOULDER HER / HVIT HER / MØNSTRET HER (denne brukte jeg i fjor og nå er den på 60% rabatt yei)

PLAYSUIT HER / JUMPSUIT HER / ROSA PLAYSUIT HER / JUMPSUIT HER

T-SKJORTE HER / LANG HVIT KJOLE HER / MØNSTRET KJOLE HER / HVIT KJOLE HER

ROSA SKO HER / BEIGE HER / HVITE HER / SORTE BOOTS HER

 

BRUNT BELTE HER / SORT BELTE HER / GULLBELTE HER / SORT BELTE HER

BODY HER / TOPP HER / GRØNN TOPP HER / HVIT TOPP HER

SYKKELSHORTS HER / GUL JAKKE HER / SORT JAKKE HER / JEANSJAKKE HER

SNEAKERS HER / HVITE HER / ROSA HER / HVITE HER

SORT SKJØRT HER / GULT SKJØRT HER / HVITT SKJØRT HER / JEANS SKJØRT HER

PLAYSUIT HER / GUL KJOLE HER / HVIT KJOLE HER / SKJORTEKJOLE HER (så kult med et belte)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg