INSPIRASJON TIL DRØMMEHJEMMET

Jeg er en meget rastløs sjel. Nå er vi ferdig med å pusse opp leiligheten og jeg vil bare ha et nytt prosjekt jeg kan styre med. Nå har jeg til og med begynt å se etter et nytt hjem (ikke seriøst, men for moro skyld) hvor jeg kan starte et lite oppussingsprosjekt. Jeg har også lekt med tanken om å bygge et hus helt fra bunnen av og designe alt. Et stort funkushus med masse store vinduer som går fra gulv til tak. Utsikt over havet.. Så fint! Det skjer nok ikke, i hvert fall ikke med det aller første, men jeg er i gang med å samle litt inspirasjon og ville dele det med dere.

Lyst og åpent, sorte smijernsdører er så fint! Fiskebeinsparkett. Så utrolig fint.

Jeg har skikkelig lyst på et stort kjøkken med kjøkkenløy i midten!

Badet er jeg helt lost på. Alt jeg vet er at jeg vil ha det stort, lyst og med enkle, rene detaljer.

Må ha badekar, helst med utsikt over havet.

Stort lyst soverom og selvfølgelig med tilhørende walk in closet.

Et eget ordentlig hjemmekontor og gjerne et skikkelig hjemmegym. Ja, takk!

Alle bilder er hentet fra Pintrest.

8 kommentarer

Siste innlegg