INNSPILLING, DOBBELDATE OG VINKVELD

Reklame | Sponset tur Lapoint

God fredag! Jeg er tilbake i Oslo og superklar for min siste helg i Norge på en ukes tid. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sagt til Morten at jeg gleder meg til helgen, haha. Jeg tror ikke helt han skjønner hvorfor fordi vi skal ikke noe så spesielt, men jeg gleder meg bare til å være i Oslo sammen med mange av de beste menneskene jeg har i livet mitt <3 Dette er noe av det jeg skal i helgen!

🎬I dag skal jeg spille inn noe veldig morsomt sammen med Sofie. Det kan absolutt bli interessant, så følg med på Viafree fremover!

🎳 Dobbeldate. I kveld skal Morten og jeg på dobbeldate med Sofie og hennes Morten. Vi skal bowle og spise mat, nam nam.

👙 Pakke til Sri Lanka. Jeg gleder meg utrolig mye til å få ned masse sommerklær og badetøy i kofferten!

🤾‍♂️ Semifinale i håndball VM. Som jeg gleder meg til klokken halv ni i kveld!!!! HEIA NORGE.

🥗 Lunsj med Sofie. Etter innspillingen i dag drar vi rett på lunsj for litt etterlengtet venninnetid.

🍷 Vinkveld med ost og kjeks. Yessss, dette er på topplista over helgens høydepunkt. Jeg har invitert gjengen på vinkveld hos meg med ost og kjeks som servering. Det blir så koselig og jeg synes det er ekstra hyggelig at Morten kan bli litt bedre kjent med de.

✈️ Sri Lanka! Wæææ, Morten og jeg drar på søndag, men vi er faktisk ikke fremme før på mandag. Det er en lang reise, men jeg gleder meg veldig mye til å komme frem, få litt varme, oppleve Sri Lanka og ikke minst prøve meg på surfing for første gang.

 

10 kommentarer
    1. Dette er litt utenom innlegget, men jeg har slitt med mat i mange år og har i dag endelig blitt veldig bra. Likevel syntes jeg det er vanskelig å være avslappet med mat rundt andre og tør f.eks ikke date noen/ ha kjæreste fordi da føler jeg et press til å holde meg slik jeg er når vi har møttes og derfor aldri tørr å unne meg noe usunt.

      Hva er ditt forhold til mat/kropp når det gjelder presset rundt hva andre / en kjæreste skal mene? 🙂

      Ha en fin helg!
      Klem <3

      1. Hei! Så leit å høre at enda er såpass vanskelig for deg… 🙁 Det er ikke noe hyggelig. Jeg er så heldig at jeg ikke sliter med dette. Jeg spiser det jeg vil, men prøver jo å få i meg mest mulig næringsrik og sunn vanlig mat. Nå er jeg superglad i godis så det blir fort en del av det også. Jeg kjenner (takk Gud) null press verken overfor noen andre, kjæresten min eller meg selv på det punktet.

    2. Sri Lanka 🏝🏝 Sååå heldige dere er nyt alle opplevelsene og inntrykkene
      jeg kom hjem med kultursjokk og ville bare tilbake med en gang

    3. Hei! Har du noen tips til å bli kvitt vaginisme, til de som ikke har mulighet til å dra inn til Oslo til osteopat?
      Elsker bloggen ❤️ Klem

    4. Wow Sri Lanka!! Der kunne jeg tenkt meg å hvert.:D
      Men trur det får vente til minstemann blir eldre, kanskje får jeg reise uten barn da 😛
      Sjøl skal vi til Tyrkia til sommeren? Har du vært der? Noe du vil anbefale? 😉
      Jeg gleder meg masse, vi har aldri vært i Tyrkia før. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg