INNKJØP TIL TRULTE

Like før vi flyttet satt jeg og klikket hjem litt ting til Trulte. I Kristiansand hadde jeg en dyrebutikk jeg pleide å gå innom, men her må jeg liksom finne en jeg liker og det var et par ting hun trengte ganske raskt så jeg gikk inn på Dyrekassen. Jeg har handlet der før og det er ganske digg å få det levert rett på døren.

Trulte fikk være med på opp-pakkingen og synes det var veldig spennende. Jeg mistenker at hun luktet at det lå noe godt i den esken allerede da den kom inn døren 😉

Haha, åå se på det blikket. “Kan du åpne fortere, vær så snill?”

Jeg synes det er så vanskelig å pusse tennene hennes, så nå kjøpte jeg et sett med finger-tannbørster. Jeg vet ikke om det er riktig navn, men dere skjønner hva jeg mener. Det var så mye lettere å få til!

Jeg bestilte også en ny børste fordi den gamle har jeg klart å legge igjen hos foreldrene til Morten, og Trulte må gres jevnlig hvis ikke får hun floker. Så det ble ny børste, et tyggebein og en tyggering, et microfiberhåndkle og påfyll av for!

Hun ble, som dere kan se, veldig fornøyd med innkjøpene!

4 kommentarer
    1. Hun er bare hekt nydelig. Og dere er såå fine foreldre til Trulte. Heldige henne som har et så trygt og godt hjem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg