INNKJØP TIL THAILAND

Reklame | annonselenker Nelly

Husk at dere får 15% ekstra rabatt på salget med koden EXTRA15

Åh, dere… Nå har jeg gått på en skikkelig shopping-smell her. Jeg klarte ikke dy meg da jeg så alle de fine sommernyhetene Nelly har fått inn, og det i kombinasjon av reisefeber ledet til bestilling av en ganske så stor pakke. Noen ganger må man bare unne seg akkurat det man vil ha, noe jeg har gjort nå. Nå gleder jeg meg bare enda mer til å komme meg ned i varmen og bruke alle disse fine klærne! HVIT BIKINI HER / BADEDRAKT HER / ORANSJ BIKINI HER / RØD BIKINI HER 

KORT KJOLE HER / SHORTS HER / KOLE HER / SETT HER

LEOPARDKJOLE HER / VESKE HER / GUL KJOLE HER / STRÅVESKE HER / GUL KJOLE HER

 

2 kommentarer
    1. Så fine klær ❤️
      Kan jeg spørre deg hvordan lipgloss du bruker? Den ene du hadde var så fin ❤️Kos deg i Thailand

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg