INNKJØP FRA PRIMARK

Nå er det p tide å vise dere hva jeg kjøpte på Primark i Manchester! Det er bedre sent enn aldri, si 😉

Noe av det beste jeg vet å kjøpe på Primark er tilbehør! Padsene kostet under ett pund, altså! Jeg kjøpte også med meg sminkekluter som man kan vaske og bruke igjen. Jeg har en fra før og er helt hekta, her fikk jeg altså tre stykker for 2,50 pund. Øredobber, så billig og så genialt! Så ble det en clutch, den samme som jeg brukte på Vixen 🙂

Disse er helt fantastiske!

Nå som jeg har fått tre hull i hvert øre kan jeg endelig bruke masse forskjellig.

Jeg kjøper alltid undertøy og sokker på Primark. Det er så billig og kvaliteten er overraskende bra. Trusene er så behagelige, elsker dem. Det ble også et par strømpebukse på meg denne gangen.

Denne kjolen falt jeg pladask for! Den er såååå fin, både nå med boots og strømebukse og ikke minst i vår og sommer med sandaler eller hæler. Tenk denne når man er solbrun…

En treningsjakke! Jeg synes den var så kul og klarte ikke motstå.

Basic t-skjorter. Denne fasongen er perfekt å stappe ned i bukser 🙂

Så ble det en body på meg 🙂

I tillegg til dette kjøpte jeg også noen gaver og hele handelen kom på cirka 1000 norske kroner.

4 kommentarer

Siste innlegg