INNKJØP FRA BERLIN

Hei, fine dere! Nå er jeg tilbake i Oslo. Flyet landet så tidlig som kvart over ni så jeg fikk en tidlig start på dagen, noe som var ganske deilig. Det var nemlig et par ting å å fikse etter en langhelg på tur. Jeg har hentet pakker, planlagt uken min, ordnet noen avtaler, handlet mat og vokset meg. Spennende, ikke sant?

Jeg har selvfølgelig handlet litt i Berlin også, noe jeg ofte gjør på tur. Det går som regel i butikker vi ikke har i Norge. Den store handelen denne gangen ble gjort på Primark, men dere må nok vente enda litt lenger før dere får se det. Jeg skal nemlig spille inn en Primark Haul til dere i morgen, woho! I mellomtiden kan dere se hva jeg kjøpte utenom Primark.

PARFYME FRA CHLOE (500kr)BELTE FRA BERSHKA (70kr)SKJØRT BERSHKA (100KR) HÅRBÅND BERSHKA (50KR)

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg