IKEA HAUL

God søndag, fine dere! Jeg er tilbake i Kristiansand og ble møtt av en ganske så redusert kjæreste haha. Han har heldigvis kommet seg litt og vi har vært ute på en liten søndagstur. Nå skal vi dra og kjøpe mat før vi skal kose oss med en film og ta tidlig kvelden. Det dere kan kose dere med er vår nyeste video!

På tirsdag, altså dagen etter vi flyttet inn spilte vi inn en IKEA haul. Vi var faktisk på IKEA allerede på mandag og handlet en del ting vi manglet, pluss litt ekstra stæsj. Jeg så videoen for første gang nå, Morten redigerte den da jeg var i Oslo. Det morsomste med hele greia er hvor uinteressert Morten er, hahah. Jeg holdt på å le meg ihjel! Dere må bare legge merke til forskjellen på engasjementet når han viser frem tingene han fant i motsetning til de jeg fant, haha. Denne gangen får dere også bloopers, så her er det bare å kose seg <3

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. traff du kevin da du var i oslo? ble det ikke en liten bomtur til oslo når sofie bare feiret bursdagen sin på fredag og ikke på lørdag også? det var jo på fredagen hun hadde invitert masse folk fra paradise hotel og mange andre

      1. Ja, traff han på lørdag. Det var invitert til to bursdager og jeg takket ja til lørdag fordi det passet best for meg, men den ble avlyst samme dag så ja jo, men jeg fikk jo møtt Sofie og vi feiret med en liten bursdagsmiddag 🙂 Hadde jeg visst at det ikke ble noe på lørdag hadde jeg selvfølgelig vært der på fredag.

    2. Hahahah du har jo kjøpt akkurat det samme som jeg kjøpte da jeg flyttet (utenom bambusen)
      Great minds think alike 👌🏼

    3. Hei Andrea og Morten!

      Mange fine innkjøpsting dere har skaffet dere fra IKEA til den nye leiligheten, men et lite tips: Det er ikke nødvendig å reise seg og gå til kameraet for å vise fram tingene, det er mer enn nok å se ting fra der dere sitter, og så kan dere knipse bilder av tingene og så legge bildene på slutten av videoen, enkelt som bare det 🙂

    4. Er det mulighet å få se et bilde av hele stuebordet som du kjøpte fra Ellos, og er dere fornøyd med kjøpet? 🙂

    5. Kan du fortelle meg hva fargen på veggen bak dere på startbildet til videoen heter?:) jeg har samme type vegg og vil male den øverste delen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg