I MIN STRANDVESKE

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

Hei, fineste! Jepp, jeg koser meg enda masse i Thailand og kommer sikker til å starte annen hvert innlegg med nettopp den setningen de neste ti dagene haha. Dagen i dag har vært skikkelig innholdsrik. Vi har vært på båttur, vært på stranda, fått farge på kroppen og spist digg mat for å nevne noe. Jeg gleder meg forresten skikkelig til dere får se vloggen fra turen. Jeg tror den blir helt amazing!

Noe av det vi gjør mest er vel å ligge på stranda mens vi nyter sol og varme. Når jeg først er her og har med meg fire fantastiske strandvesker så tenkte jeg at jeg kunne lage en litt annerledes versjon av “i min veske”, nemlig i min strandveske og vise dere hva jeg har med meg på stranda. Som en liten bonus viser jeg dere også de fire fine veskene mine som jeg har blitt veldig glad i. De er ganske ulike så alle passer til hvert sitt bruk, men samtidig er alle perfekt til stranda.

Kjole her / veske H&M

Det er noen ting jeg alltid har med på stranda, om det så er i Norge eller utlandet. Jeg blir ekstremt fort rastløs og er totalt avhengig av å ha med meg underholdning, haha. Hvis ikke jeg har noe å gjøre så ligger jeg og maser på alle rundt meg. Nå har jeg riktignok vært unormalt avslappet på denne turen og så vidt åpnet boken og holdt meg nesten helt unna mobilen, men klart å ligge og bare nyte. Det er sjelden kost, så vi får se hvor lenge det varer. Uansett…

Det jeg alltid har med meg i strandbagen min er solkrem, en til ansikt og en til resten av kroppen (ofte en til leppene også), en bok som jeg kan lese hvis jeg kjeder meg, solbriller og mobilen min. Jeg har som regel med ørepropper også, men jeg fant de faktisk ikke da jeg skulle lage dette innlegget hehe, wopsi. Sååå, hva har dere med i deres strandbag? Noen must haves?

Her kommer forresten alle de vakre strandveskene jeg har med meg på denne turen!

Stråveske H&M som du finner her. Den er så grei fordi den både har skulderreim og hanker til å holde i. I tillegg er det en liten innerlomme som er fin å legge nøkler eller penger i, samt et stort rom med plass til solkrem, mobil og småting.

Denne er fra Nelly og dere finner den her. Jeg er superfan av denne akkurat nå og for øyeblikket er dette favoritten. Jeg synes den er så kul og i tillegg er det overraskende mye plass i den. Det eneste minuset er at et ikke er en liten lomme hvor man kan legge ting som lett faller ut som penger og slikt.

Veske fra Nelly her. Hvor fantastisk fine er ikke denne? Helt fra det øyeblikket jeg så den tenkte jeg at den må jeg kjøpe før jeg reiser til Thailand. Heldigvis hadde de den inne! Hvis du sal ha med penger og nøkler så må du ha en liten pung å legge det i fordi det er ingenting inne i vesken hvis dere skjønner hva jeg mener. Ellers så er det ganske god plass i den og hello, den er nydelig!

 

8 kommentarer
    1. I min strandveske har jeg alltid ørepropper, så jeg kan høre på lydbok eller podcast.
      Mormoren min er veldig dreven på sydenturer, og hun har alltid en liten kost, for å koste sand av solseng og bein for å unngå så mye gris med sand😊
      Legger alltid flasker med småskvetter med vann i fryseren der fryser er tilgjengelig sånn at jeg kan fylle på vann på morgenen før jeg går på stranda. Isbiten tiner raskt, men det er så digg med isvann den stunden det varer
      Kos deg masse i Thailand, her i nord-Norge er det fremdeles vinter😊

    2. Jeg finner bare den lille, runde stråveska i svart. Er den utsolgt i den fargen du har? Eller finnes den ikke på nett?

    3. Hei, hvor er den hvite kjolen du har på deg før den snappen hvor vi swipet opp? Den med knyting fremme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg