I MIN FESTIVALVESKE

Reklame | innholder sponsede produkter

Hello! Nå tenkte jeg å vise dere hva jeg har med meg i vesken min på denne aller første festivaldagen. Jeg tror nok vesken kommer til å se ganske lik ut hver eneste dag egentlig, haha. Det er jo en del ting som jeg rett og slett må ha med meg for å få en best mulig festival. I tillegg til det dere ser på bildet har jeg selvfølgelig også med meg kameraet mitt som heldigvis får plass i denne vesken.

Et greit utvalg av ting og tang her! Det verste er at jeg sikkert har glemt noe som jeg kommer til å legge til i morgen, hehe. Det er alltid et eller annet jeg glemmer å tenke på.

Sun body lotion som beskytter mot solen, men som også gir god fuktighet og litt shimmer. Perfekt for bare ben i sommerkjoler! Så må jeg alltid ha med tørrshampoo når jeg skal være ute hele dagen. Håret mitt faller sammen og blir så fort fett så i vesken har jeg med meg denne som er i reisestørrelse.

Mobilholder som også har plass til kort jeg trenger, bankkort og legitimasjon. Så må jeg alltid ha med powerbank på festival! Jeg bruker nok mobilen litt over gjennomsnittlig mye så strømmen renner ut. Derfor er det utrolig kjekt med en fulladet powerbank i vesken.

En liten hårbørste og leppestift. Jeg pleier å bytte mellom disse to så de ligger alltid i alle vesker uansett, haha.

Litt hygiene og pleie.Gnagesårplaster er utrolig greit å ha med, tyggis er jeg totalt avhengig av og Smint går innenfor samme kategori. Så er det antibac som er et must på festival. Før mat, etter mat, etter totalettbesøk og jevnlig gjennom hele dagen.

  Hva må du ha med i din festivalveske?

 

4 kommentarer
    1. Ørepropper! Er ofte kjipt å bruke de billige på festivalen, men det fins noen til et par hundre kroner som gjør at musikken kommer godt frem.

      Mange glemmer hvor utrolig viktig det er å beslutter hørselen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg