I HANDLEKURVEN MIN FINNER DU…

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå er det virkelig ikke lenge til jeg reiser til Sri Lanka for første gang! Jeg gleder meg veldig mye og for å få tiden til å gå litt fortere så tok jeg turen inn på Nelly… De har jo salg som dere sikkert har fått med dere, og jeg har klikket hjem noen godbiter med Sri Lanka-turen i bakhodet.

1. JUMPSUIT HER / 2. KJOLE HER / 3. KJOLE HER4. SKO HER / 5. SHORTS HER / 6. BADEDRAKT HER / 7. TIGHTS HER 8. SMINKEKOSTER HER / 9. MASKE HER / 10. MASKE HER / 11. MASKE HER

Jeg måtte også ha nye sminkekoster og fuktighetsmaskene fra Garnier er noe jeg bruker veldig mye nå på vinteren. Jeg får veldig fort tørr hud så da er disse gull for å få tilbake litt av fuktigheten sammen med gode produkter ellers!

 

2 kommentarer
    1. Hvorfor flytter du ikke til Morten i Lindesnes nå når du kun har bloggen og siden du hater avstandsforhold? Så kan dere dele på utgiftene til mat og du betaler litt på strømmen. Han må jo betale husleie uansett. Så kan du bo der til noen kan overta leiligheten for deg i Oslo og dere flytter til Kristiansand. Så slipper dere så mye reising og dere sparer penger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg