I DAG REISER JEG TIL…

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE MATCH (LIGNENDE HER) / BUKSE HER / SKO HER

God morgen! I dag har jeg skikkelig fredagsfølelse. Det er antakeligvis fordi kofferten står ferdigpakket i gangen og at jeg setter meg på bussen til Oslo om noen timer. Det er liksom en fredagsgreie, et tegn på at nå er det helg! Vel, ikke denne gangen, men jeg føler allikevel at startskuddet for helgen går en dag tidligere denne uken.

Podcaster er lastet ned (jeg har begynt på podden om Orderudsaken), snacks til bussturen er handlet inn (alltid vann med sitronsmak og en sjokolade hehe) og jeg er klar for litt over fire timer på buss. Det er så deilig at tiden man bruker fra Kristiansand til Oslo blir kortere og kortere. Perfekt for meg som gjerne skulle reist inn annenhver helg!

I tillegg har jeg oppdaget de fremste setene på dobbeldekker-bussen til Vy. De er magiske! Jeg føler ikke at jeg sitter på en stappfull buss, men at jeg sitter helt alene i et eller annet kjøretøy på vei mot hovedstaden. Det er så verdt de ekstra kronene det koster å forhåndsbooke, og nå angrer jeg litt på at jeg skriver dette fordi jeg er redd dere kommer til å ta fra meg setet på fremtidige bussturer haha. Wopsi, men dere fortjener å bli informert. Det er himmelsk, bedre enn både fly og tog.

Ja, det er egentlig det som skjer i dag. Når jeg kommer til Oslo drar jeg rett fra bussterminalen til Kouture hvor jeg skal prøve å finne en kjole jeg kan leie til Vixen. Dere fikk kanskje med dere at kjolen jeg hadde planlagt i hodet mitt å leie ble utleid når jeg trengte den? Utrolig synd. Jeg er helt besatt av den kjolen, hele looken var planlagt, men dum som jeg er booket jeg den ikke fordi jeg absolutt skulle prøve den først når jeg kommer til Oslo i dag. Dum, dum, dum. Heldigvis er det bare en kjole og jeg kan faktisk leie den ved en annen anledning. Krise avverget!

Jeg håper på å finne en behagelig og smashing kjole der før jeg drar til min gode venninne Emilie som jeg skal bo hos fra i dag til i morgen. Det blir en snartur hvor jeg håper å rekke en dusj og antrekksbytte før jeg suser videre til middag med blogg.no. Det er jeg spent på! Jeg har ingen anelse om hvem som kommer så at jeg faktisk drar på noe sånt med så lite informasjon er veldig merkelig, men sikkert veldig bra for meg. Jeg regner med at det blir veldig hyggelig uansett hvem som kommer 🙂

Sånn, da er dere fullt oppdatert på dagens planer, mine bekymringer og gleder haha. Jeg holdt på å skrive at dere må nyte fredagen, men det er fortsatt ikke fredag. Dette kan bli en interessant dag, jeg er jo helt forvirret. Uff, håper det hjelper med en podd eller to og kanskje en powernap på bussen.

Vi blogges senere!

6 kommentarer
    1. hvilken strl har du buksen i ?
      synes det er så utrolig vansklig å kjøpe sånn type bukse på nett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg