I DAG BLIR DET OFFISIELT

Reklame | Chiquelle

GENSER OG BUKSE CHIQUELLE (ANDREA20 gir 20% rabatt)

Wohoo! God morgen, fine dere ☀️ Nå er jeg nok en gang på vei til Oslo, herregud som jeg gleder meg til å slippe de dagsturene inn til hovedstaden. Nå har vi en time ekstra med kjøring også, men det går bra fordi vi skal alltid noe gøy.

I dag er en veldig spennende og stor dag om jeg skal være ærlig. Jeg synes faktisk det er det! I dag skal vi inn for å skrive under kontrakten på leiligheten så den blir vår, sånn helt ordentlig, svart på hvitt. Herregud som jeg gleder meg!

Jeg kommer faktisk litt forberedt i dag. Jeg har lært litt, hehe. Jeg har skrevet opp alle spørsmål jeg har tenkt at jeg lurer på de siste dagene og vi har avtalt med tidligere eier at vi kan få komme inn og ta noen mål etter møtet. Så snilt! Da kan vi begynne å planlegge litt mens vi venter på å ta over. Litt sånn hvor det kan passe å sette sofaen, hvilken tv som blir best, hvilken seng og alt sånt. Greit å vite litt på forhånd i og med at vi ikke kan ta med oss alt.

Ah, så det blir nok en lang kjøredag, men heldigvis er det ikke lenge igjen til vi slipper de turene fordi vi bor der!!! Jeg er mildt sagt veldig gira på å komme på plass haha. Nå skal jeg sette på en podcast i bilen og kose meg i passasjersetet, mens Morten som seriøst har kjørt som en helt på disse turene forhåpentligvsi får oss trygt frem.

Ønsker dere alle en super dag!

4 kommentarer
    1. Så spennende! 😀 Alt blir så mye mer ekte når man signerer papirene! Håper dagen går strålende! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg